Odzyskiwanie danych z laptopa Dell

Odzyskiwanie laptopa Dell może być wymagane z powodu awarii w pracę operacyjnej błędy systemowe lub sprzętowe. Awarie mogą być spowodowane niechcianym lub złośliwym oprogramowaniem zatykającym laptopa. Obecność uszkodzonych sektorów dysku twardego, przegrzanie płyty głównej lub karty graficznej.

Odzyskiwanie danych z laptopa Dell

Co robić w przypadku uszkodzenia laptopa Dell:

Odzyskiwanie danych z laptopa Dell

Metody odzyskiwania pracy laptopa są w dużej mierze takie same jak w przypadku komputera stacjonarnego, ale istnieją również pewne osobliwości unikalne dla komputerów.

Odzyskajcie pliki laptopa

Szukacie sposobów na odzyskanie plików z laptopa Dell?

Użyjcie program, aby odzyskać usunięte pliki

W przypadkach, gdy pliki zostały usunięte z Kosza, a standardowe narzędzia systemu operacyjnego nie zwracają ich możliwe, najbardziej efektywnym sposobem będzie użycie programu Hetman Partition Recovery.

Program do odzyskiwania usuniętych plików laptopa Dell
Narzędzie przywraca pliki z dowolnego urządzenia, niezależnie od przyczyny utraty danych.

Aby to zrobić, zrób to:

  • Pobierzcie program, zainstalujcie i uruchomcie go. Spójrzcie na możliwości programu и instrukcję krok po kroku.

  • Domyślnie, użytkownik zostanie poproszony o użycie Kreatora odzyskiwania plików. Kliknijcie przycisk "Dalej" i określcie dysk, z którego chcecie odzyskać pliki.

  • Podwójne kliknicie na dysk i wybierzcie typ analizy. Określcie "Pełna analiza" i czekajcie na zakończenie skanowania dysku.

  • Po zakończeniu skanowania, otrzymacie znalezione pliki. Zaznaczcie potrzebne pliki i kliknijcie przycisk "Odzyskać".

  • Wybierzcie jeden z sugerowanych sposobów zapisu plików. Nie zapisujcie odzyskane pliki na dysku, z którego zostały skasowane - możecie je wymazać.

Odzyskajcie pliki z Kosza

Sprawdźcie Kosz Windows , być może pliki są w nim przechowywane. Aby to zrobić:

  • Przejdź do Kosza.

  • Znajdźcie plik lub folder do przywrócenia.

  • Kliknijcie prawym przyciskiem myszy na żądaną pozycję i wybierzcie Odzyskać.

Albo wybierzcie pliki lub foldery, które mają zostać przywrócone i kliknijcie na odpowiednią funkcję w menu okna Kosza: zakładka Zarządzanie / Odzyskać wybrane obiekty.

Odzyskać pliki z Kosza laptopa Dell
Menu odzyskiwania plików z kosza laptopa Dell

Odzyskajcie system laptopa Dell

Metody odzyskiwania systemu Windows zależą od przyczyny utraty plików systemowych, kopii zapasowych danych itp.

Uruchomcie narzędzie do sprawdzania plików systemowych sfc /scannow

To polecenie może być użyte do przywrócenia plików systemowych, jeśli Windows jest uruchomiony.

Dla tego:

  • W oknie linii poleceń wpiszcie polecenie sfc /scannow i naciśnijcie Enter.

  • UruchomcieLinię poleceń jako Administrator.

  • Podczas przywracania plików systemowych, należy ponownie uruchomić system Windows.

Linia polecenia laptopa Dell: sfc /scannow

Odzyskajcie system Windows z punktu odzyskiwania

Uwaga: Powrót systemu Windows z punktu przywracania dotyczy tylko ustawień systemu operacyjnego i programu. Cofnięcie systemu spowoduje usunięcie wszystkich programów, które zostały zainstalowane po jego utworzeniu i nie zwróci żadnych wcześniej usuniętych plików.

Aby przywrócić system Windows do punktu odzyskiwania, należy wykonać następujące czynności:

  1. Otwórzcie Panel zarządzania / Odzyskiwanie / Odzyskanie systemu Start i kliknijcie Dalej.

    Odzyskanie systemu Start laptopa Dell
  2. Wybierzcie z listy żądany punkt i naciśnijcie Dalej.

    Odzyskiwanie systemu laptopa Dell
  3. Potwierdźcie potrzebę zwrotu i proces się rozpocznie.

    Potwierdzenie punktu odzysku laptopa Dell

Uruchomcie Środowisko Odzysku

Jeżeli pliki systemowe są uszkodzone, system operacyjny traci funkcjonalność i nie uruchamia się, środowisko odzyskiwania pomoże zwrócić pliki.

Możecie go uruchomić: przy naciśnięciu klawisza F8 przy uruchomieniu komputera lub przy użyciu dysku startowego (lub pendrive'a).

Uwaga. Pierwsza opcja jest możliwa tylko wtedy, gdy podczas instalacji system operacyjny utworzył partycję rozruchową. Ta partycja jest tworzona przez system w celu jej odzyskania i w zależności od systemu może to być 100 MB, 350 MB lub 450 MB.

Zarządzanie dyskami w laptopa Dell
Przejdź do widoku
How to Recover Windows 10, 8, 7 System Files (SFC, DISM)

How to Recover Windows 10, 8, 7 System Files (SFC, DISM)

Po uruchomieniu Środowiska odzyskiwania, wybierzcie Odzyskiwanie systemu lub Rozwiązywanie problemów z komputerem. Nazwy pozycji menu mogą się różnić w zależności od wersji systemu operacyjnego i sposobu uruchamiania Środowiska odzyskiwania danych .

Odzyskiwanie laptopa Dell za pomocą dysku do odzyskiwania danych

Aby przywrócić pracę laptopa Dell przy użyciu dysku odzyskiwania postępujcie zgodnie z instrukcjami:

Stwórzcie dysk

  1. Przejdźcie do Panelu sterowania / Odzyskiwanie.

  2. Wybierzcie Stworzenie dysku odzyskiwania.

  3. Wklejcie pendrive'a lub pendrive'a USB do napędu.

  4. Wybierzcie go jako miejsce przechowywania dysku i utwórzcie go zgodnie z instrukcjami systemu.

Do utworzenia dysku odzyskiwania potrzebna jest pusta płyta CD/DVD lub pamięć flash USB.

Tworzenie dysków odzyskiwania systemu laptopa Dell

Odzyskiwanie systemu z obrazu po uruchomieniu systemu Windows

  1. Podłączyćcie dysk z obrazem systemu Windows do komputera.

  2. Otwórzcie Panel sterowania / Odzyskiwanie

  3. Wybierzcie punkt menu "W przypadku awarii komputera, przejdźcie do komputera i spróbujcie zmienić jego parametry".

  4. W sekcji "Specjalne opcje pobierania" kliknijcie "Uruchomić ponownie teraz".

  5. Po ponownym uruchomieniu komputera wybierzcie Diagnostyka / Dodatkowe paramentry / Odzyskiwanie obrazu systemu lub Odzyskiwanie systemu (w zależności od pożądanej metody odzyskiwania).

  6. Kontynuujcie proces odzyskiwania, postępując zgodnie z instrukcjami kreatora i naciskając przycisk Dalej. Program będzie wykonywał dalszą pracę automatycznie.

  7. Poczekajcie, aż proces zostanie zakończony i uruchomcie ponownie komputer.

Odzyskanie systemu w panelu sterowania laptopa Dell
Specjalne opcje pobierania laptopa Dell

Przywrócenie systemu z obrazu, jeśli system Windows nie uruchomi się

  1. Zainstalujcie BIOS lub UEFI, aby uruchomić system operacyjny z płyty CD, DVD lub USB (w zależności od nośnika z dyskiem instalacyjnym).

  2. Wklejcie dysk z obrazem systemu (lub podłączcie dysk do portu USB). Zrestartujcie swój komputer.

  3. Wybierzcie Diagnostyka / Dodatkowe paramentry / Przywracanie obrazu systemu lub Przywracanie systemu (w zależności od pożądanej metody przywracania).

  4. Kontynuujcie proces odzyskiwania, postępując zgodnie z instrukcjami kreatora i klikając Dalej. Program będzie wykonywał dalszą pracę automatycznie.

  5. Poczekajcie, aż proces zostanie zakończony i uruchomcie ponownie komputer.

Dodatkowe parametry laptopa Dell

Odzyskajcie ustawieńia fabryczne laptopa Dell

Do przywrócenia systemu na komputer można użyć tych samych metod, co w przypadku komputera stacjonarnego. Opcjonalną opcją odzyskiwania jest laptopa Dell to możliwość powrotu do domyślnego stanu fabrycznego za pomocą ukrytej sekcji Partycji odzyskiwania, która jest wstępnie ustawiona przez producenta.

Uwaga. Po przywróceniu ustawień fabrycznych laptopa: wszystkie dane użytkownika zostaną usunięte z partycji systemowej laptopa; partycja systemowa laptopa zostanie sformatowana; wszystkie preinstalowane programy i aplikacje zostaną zainstalowane.

Aby przywrócić ustawienia fabryczne laptopa:

  1. Uruchomcie program zwrotny ustawień fabrycznych (reset systemu) laptopa.

  2. Wybierzcie funkcję Przywróć system (lub ustawienia fabryczne) z menu i postępujcie zgodnie z wszystkimi instrukcjami systemu.

  3. Poczekajcie, aż proces się zakończy i zrestartujcie komputer.

Uwaga. Różni się to w zależności od laptopa. Niektórzy sprzedawcy uruchamiają to narzędzie przez naciśnięcie jednego lub kombinacji klawiszy po włączeniu laptopa, inne realizują proces za pomocą swojego oprogramowania (zwykle preinstalowanego).

Kreator odzysku laptopa Dell

Odzyskajcje laptopa za pomocą ukrytej partycji odzyskiwania

Począwszy od systemu Windows 7, podczas instalacji systemu operacyjnego na komputerze, oprócz głównych (pracujących) partycji, tworzone są również ukryte (systemowe). Te partycje nie są widoczne w exploratorze, są dostępne tylko w programie Menedzerze dysków. Nazwa partycji: System Reserved (Zarazerwowano systemem) i Bez nazwy (Rozdział odzysku).

  • System Reserved (Zarezerwowano systemem);

  • Bez nazwy (Rozdział odzysku).

Ukryte partycje odzyskiwania systemu laptopa Dell

W partycji System Reserved znajdują się pliki konfiguracyjne pamięci masowej startowej (BCD) i systemowej (bootmgr). W ten sposób system chroni pliki startowe z nadpisywania, jak również za pomocą tej partycji możecie zalogować się środowisko odzyskiwania systemu.

Również na laptopach znajduje się fabrycznie zainstalowana przez producenta otwarta partycja odzyskiwania laptopaów. Za pomocą takiej partycji laptopa jest resetowany do ustawień fabrycznych.

Przejdź do widoku
How to Reset Windows 10 or 8 PC to Factory Default Settings (All Methods)

How to Reset Windows 10 or 8 PC to Factory Default Settings (All Methods)

Przejdź do widoku
How to Reset Windows 10 or 8 PC If The Operating System Won't Boot

How to Reset Windows 10 or 8 PC If The Operating System Won't Boot

Odzyskać hasło do laptopa

Szukacie sposobu na odzyskanie hasła do laptopa? Jest kilka sposobów.

Odzyskajcje swoje zapomniane hasło użytkownika za pomocą Windows

Uwaga. Przed tymjak zaczniecie odzyskać dostęp do swojego konta użytkownika, sprawdzićcie komunikat na ekranie powitalnym obok pola wprowadzania hasła.

Jeżeli wskazówka nie pomogła:

  1. Zalogujcie się do swojego komputera za pomocą konta Administratora.

  2. Przejdźcie do Panelu sterowania / Konta użytkowników.

    Konta uzytkowników laptopa Dell
  3. Wybierzcie Zarządzanie innym kontem.

    Zarządzanie kontami uzytkowników laptopa Dell
  4. Podajcie poprawne konto.

    Zmiana konta laptopa Dell
  5. Zmienić hasło
  6. Wprowadźcie nowe hasło i naciśnijcie przycisk Zmień hasło.

    Zmień hasło laptopa Dell
  7. Wylogujcie się z konta administratora i zalogujcie się na swoje konto za pomocą nowego hasła.

Odzyskajcie hasło wbudowanego konta administratora

Jeśli stracicie dostęp do swojego lokalnego konta administratora, powinieneście go najpierw zdobyć. Aby to zrobić:

  1. Uruchomcie system Windows za pomocą instalatora dysku.

  2. Wybierzcie "Odzyskiwanie systemu" w pierwszym oknie z przyciskiem "Zainstaluj".

  3. W następnym oknie wybierzcie Diagnostyka / Dodadkowe parametry / Linia poleceń w następnym oknie.

    Wybór działania laptopa Dell
  4. Kliknijcie na punkt menu Linia poleceń.

  5. Wpiszcie linię poleceń w otwartym oknie:

    • move с:windowssystem32utilman.exe с:windowssystem32utilman.bak;

    • copy с:windowssystem32cmd.exe с:windowssystem32utilman.exe.

    Uwaga. Polecenia te pozwalają na otwarcie okna Linia poleceń na ekranie logowania, za pomocą przycisku Specjalne funkcje lub za pomocą kombinacji klawiszy Win + U.

  6. Odłączcie dysk instalacyjny od komputera.

  7. Zatrzymajcie instalację systemu operacyjnego i uruchomcie ponownie komputer.

  8. Uruchomienie w oknie wprowadzania hasła Linia polecenia poprzez wybranie menu Specjalne funkcje lub naciśnięcie kombinacji klawiszy Win + U.

  9. Jeżeli okno wprowadzania hasła nie pokazuje konta administratora, należy je aktywować. Aby to zrobić, należy użyć następującego polecenia: net user Administrator /active:yes, następnie restartujcie komputer.

  10. Proszę wpisać polecenie net user, aby wyświetlić wszystkich użytkowników na komputerze.

    net user
  11. Wprowadźcie polecenie net user name password. Gdzie nazwa jest nazwą użytkownika, w haśle jest nowe hasło. Tzn. aby zresetować hasło administratora i ustawić nowe hasło (np. - qwerty), w naszym przypadku należy wprowadzić polecenie: net user Administrator qwerty.

  12. Zrestartujcie komputer i zalogujcie się do swojego konta administratora przy użyciu nowego hasła. Po zalogowaniu się na swoje konto administratora systemu Windows, możecie w każdej chwili zmienić hasło logowania używając Windows narzędzi.

Flashowanie i odzyskiwanie BIOS

Aby przywrócić BIOS laptopa, pobierzcie oprogramowanie sprzętowe BIOS-u dla swojego modelu laptopa. Oprogramowanie firmowe nie znajduje się na stronach internetowych producentów laptopa i płyt głównych. Miganie BIOS-em może być wykonywane z DOS-u lub Windows.

Uwaga. Czasami konieczna jest zmiana nazwy pliku z oprogramowaniem sprzętowym na wartość ustawioną przez producenta dla pomyślnego wdrożenia oprogramowania sprzętowego.

Flashowanie BIOS w DOS

  1. Pobierzcie flashowanie BIOS-u do swojego modelu laptopa, rozpakujcie go za pomocą dowolnego archiwum i zapiszcie go na dysku flash.

  2. Wklejcie tę pamięć flash do laptopa.

  3. Obróć się na swoim komputerze za pomocą jednego ze skrótów klawiaturowych (każdy model laptopa ma swój własny skrót klawiaturowy, patrzcie na instrukcję obsługi waszego modelu laptopa). Oto kilka opcji:
    Win + Esc; Fn + Esc; Win + B; Fn + B; Win + M; Fn + M; Win + F.

    Następnie naciśnijcie przycisk zasilania laptopa bez zwalniania przycisku.

  4. Poczekajcie, aż proces odzyskiwania BIOS-u zostanie zakończony.

Flashowanie BIOS w systemie Windows

  1. Wyłączcie wszystkie uruchomione programy na laptopa.

  2. Rozłączyćcie wszystkie połączenia sieciowe i Internet.

  3. Naładujcie baterię lub podłączcie zasilanie sieciowe.

  4. Rozłączyćcie wszystkie urządzenia podłączone do laptopa (oprócz myszy).

  5. Uruchomcie plik flashowania z rozszerzeniem .bat (czasami .exe).

  6. Poczekajcie, aż proces flashowania BIOS-u zakończy się i uruchomicie ponownie komputer.

Modele laptopa Dell:

Inne modele

  • Dell 0NK7T;
  • Dell 13 Y549932HIN8;
  • Dell 13 Y560901IN9;
  • Dell 13 Z569933SIN9;
  • Dell 15 ANW151429SLV;
  • Dell 15 R3 Z569984SIN9;
  • Dell 17 7000 7773;
  • Dell 2JVJK;
  • Dell 3000 3480;
  • Dell 4VY8N;
  • Dell 5000 5379;
  • Dell 5379;
  • Dell 5480 AD;
  • Dell 5575;
  • Dell 640V4;
  • Dell 8V22N;
  • Dell AW17R3-3758SLV;
  • Dell AW17R3-4175SLV;
  • Dell FF8R6;
  • Dell I5481-3083GRY-PUS;
  • Dell I5558-2147BLK;
  • Dell MRVX8;
  • Dell Mini 1018;
  • Dell N4951;
  • Dell R2 AW15-9193;
  • Dell T8TJG;
  • Dell UltraBook E5470;
  • Dell XPMM1;
  • Dell Y569952HIN9;
  • Dell YHK69;
  • Dell Z563503SIN9;
  • Dell Z563505SIN9;
  • Dell Z567102HIN9;
  • Dell i15Z 1520SLV;
  • Dell inspiron 3543;

Dell Alienware

  • Dell Alienware 15;
  • Dell Alienware 17;
  • Dell Alienware M15 Ryzen Edition R5;
  • Dell Alienware m15 R7;
  • Dell Alienware m15 r6;
  • Dell Alienware x14;
  • Dell Alienware x15 R1;
  • Dell Alienware x15 R2;
  • Dell Alienware x17 R1;
  • Dell Alienware x17 R2;

Dell ChromeBook

  • Dell ChromeBook 11;
  • Dell ChromeBook 3180;
  • Dell ChromeBook 3189;
  • Dell ChromeBook 3380-6TXJ4;
  • Dell ChromeBook 3380-D44PV;
  • Dell ChromeBook C3181-C895GRY;
  • Dell ChromeBook CRM3120-1667BLK;

Dell G15

  • Dell G15 (5520);
  • Dell G15 (5521) Special Edition;
  • Dell G15 Ryzen Edition;

Dell G3

  • Dell G3 15 3500;
  • Dell G3 15 3579;
  • Dell G3 3579;
  • Dell G3579-5941BLK-PUS;
  • Dell G3579-5958BLK;
  • Dell G3779-5499BLK;

Dell G5

  • Dell G5 15 5500;
  • Dell G5 15 5587;
  • Dell G5 15 SE 5505;
  • Dell G5 G5587-7037RED-PUS;

Dell G7

  • Dell G7 15 7588;
  • Dell G7 15 7590;
  • Dell G7 7588;

Dell Inspiron

  • Dell Inspiron 11;
  • Dell Inspiron 11 3000/3137C2500iS;
  • Dell Inspiron 11 3162;
  • Dell Inspiron 11 3168;
  • Dell Inspiron 13;
  • Dell Inspiron 13 5000;
  • Dell Inspiron 13 5000 5368;
  • Dell Inspiron 13 5378;
  • Dell Inspiron 13 7000;
  • Dell Inspiron 13 7000 7348;
  • Dell Inspiron 14 (5410);
  • Dell Inspiron 14 (5410) 2-in-1;
  • Dell Inspiron 14 3000 3467;
  • Dell Inspiron 14 5455;
  • Dell Inspiron 14 7460;
  • Dell Inspiron 15;
  • Dell Inspiron 15 3000;
  • Dell Inspiron 15 3000 3567;
  • Dell Inspiron 15 3511 (2021);
  • Dell Inspiron 15 3521;
  • Dell Inspiron 15 3541;
  • Dell Inspiron 15 3542;
  • Dell Inspiron 15 3558;
  • Dell Inspiron 15 3576;
  • Dell Inspiron 15 5000;
  • Dell Inspiron 15 5000 5567;
  • Dell Inspiron 15 5000 5570;
  • Dell Inspiron 15 5000 5577;
  • Dell Inspiron 15 5000 5578;
  • Dell Inspiron 15 5521;
  • Dell Inspiron 15 5558;
  • Dell Inspiron 15 5566;
  • Dell Inspiron 15 5570;
  • Dell Inspiron 15 5578;
  • Dell Inspiron 15 5579;
  • Dell Inspiron 15 5580;
  • Dell Inspiron 15 7000;
  • Dell Inspiron 15 7567;
  • Dell Inspiron 15 7568;
  • Dell Inspiron 15 7572;
  • Dell Inspiron 15 7577;
  • Dell Inspiron 15 I5570-5262SLV;
  • Dell Inspiron 15 I5570-7279;
  • Dell Inspiron 15-3567;
  • Dell Inspiron 15R 5559;
  • Dell Inspiron 15R I15RMT-4902LV;
  • Dell Inspiron 15R I15RVT-6143BLK;
  • Dell Inspiron 15R N5110;
  • Dell Inspiron 15R-I15RM-5128SLV;
  • Dell Inspiron 17;
  • Dell Inspiron 17 5000;
  • Dell Inspiron 3000;
  • Dell Inspiron 3000 3169;
  • Dell Inspiron 3000 3460;
  • Dell Inspiron 3000 3480;
  • Dell Inspiron 3000 3542;
  • Dell Inspiron 3000 3543;
  • Dell Inspiron 3000 3551;
  • Dell Inspiron 3000 3552;
  • Dell Inspiron 3000 3555;
  • Dell Inspiron 3000 3565;
  • Dell Inspiron 3000 3567;
  • Dell Inspiron 3148;
  • Dell Inspiron 3158;
  • Dell Inspiron 3179;
  • Dell Inspiron 3442;
  • Dell Inspiron 3443;
  • Dell Inspiron 3452;
  • Dell Inspiron 3467;
  • Dell Inspiron 3542;
  • Dell Inspiron 3551;
  • Dell Inspiron 3552;
  • Dell Inspiron 3555;
  • Dell Inspiron 3558;
  • Dell Inspiron 3559;
  • Dell Inspiron 3565;
  • Dell Inspiron 3567;
  • Dell Inspiron 3573;
  • Dell Inspiron 3576;
  • Dell Inspiron 5000;
  • Dell Inspiron 5000 5370;
  • Dell Inspiron 5000 5378;
  • Dell Inspiron 5000 5379;
  • Dell Inspiron 5000 5555;
  • Dell Inspiron 5000 5558;
  • Dell Inspiron 5000 5559;
  • Dell Inspiron 5000 5566;
  • Dell Inspiron 5000 5567;
  • Dell Inspiron 5000 5568;
  • Dell Inspiron 5000 5570;
  • Dell Inspiron 5000 5575;
  • Dell Inspiron 5000 5577;
  • Dell Inspiron 5000 5578;
  • Dell Inspiron 5000 5770;
  • Dell Inspiron 5368;
  • Dell Inspiron 5370;
  • Dell Inspiron 5378;
  • Dell Inspiron 5458;
  • Dell Inspiron 5459;
  • Dell Inspiron 5545-3750SLV;
  • Dell Inspiron 5547;
  • Dell Inspiron 5548;
  • Dell Inspiron 5555;
  • Dell Inspiron 5558;
  • Dell Inspiron 5558-2571BLK;
  • Dell Inspiron 5558-5003BLK;
  • Dell Inspiron 5559;
  • Dell Inspiron 5565;
  • Dell Inspiron 5566;
  • Dell Inspiron 5567;
  • Dell Inspiron 5568;
  • Dell Inspiron 5570;
  • Dell Inspiron 5575;
  • Dell Inspiron 5577;
  • Dell Inspiron 5578;
  • Dell Inspiron 5579;
  • Dell Inspiron 5767;
  • Dell Inspiron 5770;
  • Dell Inspiron 7000;
  • Dell Inspiron 7000 7559;
  • Dell Inspiron 7000 7560;
  • Dell Inspiron 7000 7567;
  • Dell Inspiron 7000 7568;
  • Dell Inspiron 7000 7573;
  • Dell Inspiron 7000 7577;
  • Dell Inspiron 7000 E7470;
  • Dell Inspiron 7359;
  • Dell Inspiron 7373;
  • Dell Inspiron 7375;
  • Dell Inspiron 7378;
  • Dell Inspiron 7460;
  • Dell Inspiron 7537/7537565002ST;
  • Dell Inspiron 7548;
  • Dell Inspiron 7559;
  • Dell Inspiron 7567;
  • Dell Inspiron 7570;
  • Dell Inspiron 7577;
  • Dell Inspiron I15RV-954BLK;
  • Dell Inspiron I3558-9136BLK;
  • Dell Inspiron I3565-A453BLK-PUS;
  • Dell Inspiron I3565-A659;
  • Dell Inspiron I3567-3276BLK-PUS;
  • Dell Inspiron I5481-5076GRY;
  • Dell Inspiron I5547;
  • Dell Inspiron I5547-3753SLV;
  • Dell Inspiron I5558;
  • Dell Inspiron I5558-5718SLV;
  • Dell Inspiron I5559-7080SLV;
  • Dell Inspiron I5566;
  • Dell Inspiron I5576-A298BLK;
  • Dell Inspiron I5577-7359BLK;
  • Dell Inspiron I7370-7756SLV;
  • Dell Inspiron N3558-W5661107TH;
  • Dell Inspiron Pro 3567;
  • Dell Inspiron Pro I3567-5820BLK;
  • Dell Inspiron Pro I5567-5084GRY;
  • Dell Inspiron Pro I5767-5889GRY;
  • Dell Inspiron R5 M3354;
  • Dell Inspiron T8TJG;
  • Dell Inspiron X560282IN9;
  • Dell Inspiron X560579IN;
  • Dell Inspiron Z566;
  • Dell Inspiron i15RM-7565SLV;
  • Dell Inspiron i3000;
  • Dell Inspiron i5379-7909GRY-PUS;

Dell Latitude

  • Dell Latitude 12 5285;
  • Dell Latitude 13 3350;
  • Dell Latitude 14 3000 3470;
  • Dell Latitude 14 5000 E5490;
  • Dell Latitude 14 5480;
  • Dell Latitude 14 7000 J350V;
  • Dell Latitude 14-5480 x2;
  • Dell Latitude 15 3000 3580;
  • Dell Latitude 15 3000 5580;
  • Dell Latitude 2P9Y8;
  • Dell Latitude 3160-1333BLK;
  • Dell Latitude 3180;
  • Dell Latitude 3379;
  • Dell Latitude 3380;
  • Dell Latitude 3440;
  • Dell Latitude 3450;
  • Dell Latitude 3460;
  • Dell Latitude 3470;
  • Dell Latitude 3480;
  • Dell Latitude 3490;
  • Dell Latitude 3540;
  • Dell Latitude 3550;
  • Dell Latitude 3570;
  • Dell Latitude 3580;
  • Dell Latitude 3590;
  • Dell Latitude 3590 D9R2Y;
  • Dell Latitude 5000 5490;
  • Dell Latitude 5000 5580;
  • Dell Latitude 5175;
  • Dell Latitude 5280;
  • Dell Latitude 5290;
  • Dell Latitude 5290 2NK6Y;
  • Dell Latitude 5480;
  • Dell Latitude 5490;
  • Dell Latitude 5580;
  • Dell Latitude 5590;
  • Dell Latitude 5590 4WFF0;
  • Dell Latitude 5590 6K77V;
  • Dell Latitude 7000;
  • Dell Latitude 7110;
  • Dell Latitude 7280;
  • Dell Latitude 7290;
  • Dell Latitude 7370;
  • Dell Latitude 7390;
  • Dell Latitude 7390 M74F6;
  • Dell Latitude 7420;
  • Dell Latitude 7470;
  • Dell Latitude 7480;
  • Dell Latitude 7480 4HCNK;
  • Dell Latitude 7490;
  • Dell Latitude 9520;
  • Dell Latitude DYHJ1;
  • Dell Latitude E5250;
  • Dell Latitude E5440;
  • Dell Latitude E5470;
  • Dell Latitude E5480;
  • Dell Latitude E5570;
  • Dell Latitude E7240;
  • Dell Latitude E7270;
  • Dell Latitude E7440;
  • Dell Latitude FV8W7;
  • Dell Latitude XN8KF-3YPSP;

Dell Precision

  • Dell Precision 3520;
  • Dell Precision 5520;
  • Dell Precision 7720;
  • Dell Precision M3510;
  • Dell Precision M5520;

Dell Vostro

  • Dell Vostro 14 3000 3478;
  • Dell Vostro 14 3442;
  • Dell Vostro 14 3445;
  • Dell Vostro 14 3446;
  • Dell Vostro 14 3446545002GU;
  • Dell Vostro 14 3468;
  • Dell Vostro 14 V3446;
  • Dell Vostro 15 3000 3558;
  • Dell Vostro 15–3559;
  • Dell Vostro 2420;
  • Dell Vostro 2520;
  • Dell Vostro 3000 3549;
  • Dell Vostro 3000 3560;
  • Dell Vostro 3000 3568;
  • Dell Vostro 3000 3578;
  • Dell Vostro 3446;
  • Dell Vostro 3449;
  • Dell Vostro 3458;
  • Dell Vostro 3468;
  • Dell Vostro 3478;
  • Dell Vostro 3500;
  • Dell Vostro 3546;
  • Dell Vostro 3558;
  • Dell Vostro 3565;
  • Dell Vostro 3568;
  • Dell Vostro 3578;
  • Dell Vostro 4405;
  • Dell Vostro 5459;
  • Dell Vostro 5471;
  • Dell Vostro 5568;
  • Dell Vostro DD2GN113;
  • Dell Vostro M420;
  • Dell Vostro V3446;

Dell XPS

  • Dell XPS 12;
  • Dell XPS 12 Ultrabook;
  • Dell XPS 12 XPS12;
  • Dell XPS 13;
  • Dell XPS 13 34128iS1;
  • Dell XPS 13 78256IAT1;
  • Dell XPS 13 9300;
  • Dell XPS 13 9310;
  • Dell XPS 13 9343;
  • Dell XPS 13 9350;
  • Dell XPS 13 9360;
  • Dell XPS 13 9370;
  • Dell XPS 13 Z560036HIN9;
  • Dell XPS 13ULT-7857SLV;
  • Dell XPS 15;
  • Dell XPS 15 (9510);
  • Dell XPS 15 9500;
  • Dell XPS 15 9550;
  • Dell XPS 17 (9710);
  • Dell XPS 9370;
  • Dell XPS 9560;
  • Dell XPS 9570;

Sprzężenie zwrotne

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

Komentarze (1)

  • Hetman Software: odzyskiwanie danych i naprawa PC
    Hetman Software: odzyskiwanie danych i naprawa PC 2020.11.2 04:59 #
    Jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące odzyskiwania plików z laptopa Dell lub innych producentów, po usunięciu, sformatowaniu lub przywróceniu ich do ustawień fabrycznych, zapytajcie je w komentarzach!
Zostawcie komentarz
User
Zostawcie odpowiedź.
Wasz adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są symbolem *.

Oksana Volyniuk

Autor: Oksana Volyniuk, Pisarz techniczny

Oksana Volyniuk jest autorem pracującym w Hetman Software. Ma prawie trzyletnie doświadczenie w zakresie technologii IT, a wcześniej pracowała jako HR menedżer w IT kompanii. Oksana kocha technologię i jest zapalona tworzeniem każdego aktykułu, który może pomóć ludziom.

Michał Mirosznyczenko

Redaktor: Michał Mirosznyczenko, Pisarz techniczny

Michał Mirosznyczenko jest jednym z czołowych programistów firmy Hetman Software. Bazując na piętnastoletnim doświadczeniu w tworzeniu oprogramowania, dzieli się swoją wiedzą z czytelnikami naszego bloga. Oprócz programowania Michał jest ekspertem w dziedzinie odzyskiwania danych, systemów plików, urządzeń do przechowywania danych i macierzy RAID.

Podziel się

Pytania i odpowiedzi

  • 📀 Czy program przywróci dane po ponownej instalacji systemu Windows lub przywróceniu komputera do stanu pierwotnego?

    Utility jest przeznaczony do odzyskiwania danych z usuniętych partycji oraz nowo partycjonowanych dysków. Nalezy wykonać następujące kroki:

    1. Wstrzymaj instalację systemu Windows.
    2. Podłącz dysk do innego komputera, jeśli nie możesz uruchomić systemu operacyjnego.
    3. Użyj 'Pełnej analizy' w całym urządzeniu fizycznym, aby zwrócić dane z wcześniej usuniętych partycji.
  • 🖥️ Czy można uzyskać dostęp do plików na moim wirtualnym dysku twardym VMware, Hyper-V, VirtualBox?

    Aby podłączyć dyski *.vmdk, *.vhdx, *.vdi należy użyć menu Serwis - Montuj dysk.

    Po podłączeniu, można wybrać ten dysk w programie do analizy i odzyskiwania danych.

  • 💽 W folderze Mój komputer nie jest wyświetlany żaden dysk twardy ani zewnętrzny dysk USB. Jak można skopiować pliki?

    Program może przeanalizować uszkodzone urządzenie, które nie jest dostępne w eksploratorze Windows .

    .

    Lista urządzeń fizycznych znajduje się pod listą partycji logicznych. Wybierz swój dysk i poczekaj, aż analiza zostanie zakończona.

  • ⌛ Jeśli zapłacę za program teraz, ile czasu zajmie mi uzyskanie danych rejestracyjnych?

    Zależy to od metody płatności, która zostanie użyta. Jeśli płatność dokona się online za pomocą karty kredytowej lub PayPal, otrzymasz klucz rejestracyjny natychmiast po dokonaniu płatności.

  • Jakie są czynniki sprzyjające skutecznemu odzyskiwaniu danych?

    Aby skutecznie odzyskać dane, należy przerwać korzystanie z urządzenia do czasu, aż niezbędne pliki zostaną w pełni przywrócone.

    Jeśli jest to dysk zewnętrzny, karta pamięci lub pendrive, należy podłączyć go do komputera i przeanalizować go za pomocą programu.

    Jeśli dane zostały usunięte w wyniku sformatowania dysku systemowego, zresetowania systemu lub ponownej instalacji systemu Windows, wówczas należy przerwać dalszą instalację systemu i programów. Należy także podłączyć dysk do innego komputera i przeprowadzić proces odzyskiwania.

    Odzyskane pliki muszą zostać zapisane na innym dysku.

  • ⏱️ Jak długo trwa odzyskiwanie danych?

    Odzyskanie danych może trwać długo przy pracy z dyskiem większym niż 1 terabajt. Skanowanie dysków uszkodzonych może również zająć dużo czasu. Jednak w większości przypadków odzyskiwanie zajmuje mniej niż 30 minut.

Witamy w asystencie Hetman Software opartym na sztucznej inteligencji.
Rozpocznij czat