Odzyskiwanie danych z laptopa Lenovo

Odzyskiwanie laptopa Lenovo może być wymagane z powodu awarii w pracę operacyjnej błędy systemowe lub sprzętowe. Awarie mogą być spowodowane niechcianym lub złośliwym oprogramowaniem zatykającym laptopa. Obecność uszkodzonych sektorów dysku twardego, przegrzanie płyty głównej lub karty graficznej.

Odzyskiwanie danych z laptopa Lenovo

Co robić w przypadku uszkodzenia laptopa Lenovo:

Odzyskiwanie danych z laptopa Lenovo

Metody odzyskiwania pracy laptopa są w dużej mierze takie same jak w przypadku komputera stacjonarnego, ale istnieją również pewne osobliwości unikalne dla komputerów.

Odzyskajcie pliki laptopa

Szukacie sposobów na odzyskanie plików z laptopa Lenovo?

Użyjcie program, aby odzyskać usunięte pliki

W przypadkach, gdy pliki zostały usunięte z Kosza, a standardowe narzędzia systemu operacyjnego nie zwracają ich możliwe, najbardziej efektywnym sposobem będzie użycie programu Hetman Partition Recovery.

Program do odzyskiwania usuniętych plików laptopa Lenovo
Narzędzie przywraca pliki z dowolnego urządzenia, niezależnie od przyczyny utraty danych.

Aby to zrobić, zrób to:

  • Pobierzcie program, zainstalujcie i uruchomcie go. Spójrzcie na możliwości programu и instrukcję krok po kroku.

  • Domyślnie, użytkownik zostanie poproszony o użycie Kreatora odzyskiwania plików. Kliknijcie przycisk "Dalej" i określcie dysk, z którego chcecie odzyskać pliki.

  • Podwójne kliknicie na dysk i wybierzcie typ analizy. Określcie "Pełna analiza" i czekajcie na zakończenie skanowania dysku.

  • Po zakończeniu skanowania, otrzymacie znalezione pliki. Zaznaczcie potrzebne pliki i kliknijcie przycisk "Odzyskać".

  • Wybierzcie jeden z sugerowanych sposobów zapisu plików. Nie zapisujcie odzyskane pliki na dysku, z którego zostały skasowane - możecie je wymazać.

Odzyskajcie pliki z Kosza

Sprawdźcie Kosz Windows , być może pliki są w nim przechowywane. Aby to zrobić:

  • Przejdź do Kosza.

  • Znajdźcie plik lub folder do przywrócenia.

  • Kliknijcie prawym przyciskiem myszy na żądaną pozycję i wybierzcie Odzyskać.

Albo wybierzcie pliki lub foldery, które mają zostać przywrócone i kliknijcie na odpowiednią funkcję w menu okna Kosza: zakładka Zarządzanie / Odzyskać wybrane obiekty.

Odzyskać pliki z Kosza laptopa Lenovo
Menu odzyskiwania plików z kosza laptopa Lenovo

Odzyskajcie system laptopa Lenovo

Metody odzyskiwania systemu Windows zależą od przyczyny utraty plików systemowych, kopii zapasowych danych itp.

Uruchomcie narzędzie do sprawdzania plików systemowych sfc /scannow

To polecenie może być użyte do przywrócenia plików systemowych, jeśli Windows jest uruchomiony.

Dla tego:

  • W oknie linii poleceń wpiszcie polecenie sfc /scannow i naciśnijcie Enter.

  • UruchomcieLinię poleceń jako Administrator.

  • Podczas przywracania plików systemowych, należy ponownie uruchomić system Windows.

Linia polecenia laptopa Lenovo: sfc /scannow

Odzyskajcie system Windows z punktu odzyskiwania

Uwaga: Powrót systemu Windows z punktu przywracania dotyczy tylko ustawień systemu operacyjnego i programu. Cofnięcie systemu spowoduje usunięcie wszystkich programów, które zostały zainstalowane po jego utworzeniu i nie zwróci żadnych wcześniej usuniętych plików.

Aby przywrócić system Windows do punktu odzyskiwania, należy wykonać następujące czynności:

  1. Otwórzcie Panel zarządzania / Odzyskiwanie / Odzyskanie systemu Start i kliknijcie Dalej.

    Odzyskanie systemu Start laptopa Lenovo
  2. Wybierzcie z listy żądany punkt i naciśnijcie Dalej.

    Odzyskiwanie systemu laptopa Lenovo
  3. Potwierdźcie potrzebę zwrotu i proces się rozpocznie.

    Potwierdzenie punktu odzysku laptopa Lenovo

Uruchomcie Środowisko Odzysku

Jeżeli pliki systemowe są uszkodzone, system operacyjny traci funkcjonalność i nie uruchamia się, środowisko odzyskiwania pomoże zwrócić pliki.

Możecie go uruchomić: przy naciśnięciu klawisza F8 przy uruchomieniu komputera lub przy użyciu dysku startowego (lub pendrive'a).

Uwaga. Pierwsza opcja jest możliwa tylko wtedy, gdy podczas instalacji system operacyjny utworzył partycję rozruchową. Ta partycja jest tworzona przez system w celu jej odzyskania i w zależności od systemu może to być 100 MB, 350 MB lub 450 MB.

Zarządzanie dyskami w laptopa Lenovo
Przejdź do widoku
How to Recover Windows 10, 8, 7 System Files (SFC, DISM)

How to Recover Windows 10, 8, 7 System Files (SFC, DISM)

Po uruchomieniu Środowiska odzyskiwania, wybierzcie Odzyskiwanie systemu lub Rozwiązywanie problemów z komputerem. Nazwy pozycji menu mogą się różnić w zależności od wersji systemu operacyjnego i sposobu uruchamiania Środowiska odzyskiwania danych .

Odzyskiwanie laptopa Lenovo za pomocą dysku do odzyskiwania danych

Aby przywrócić pracę laptopa Lenovo przy użyciu dysku odzyskiwania postępujcie zgodnie z instrukcjami:

Stwórzcie dysk

  1. Przejdźcie do Panelu sterowania / Odzyskiwanie.

  2. Wybierzcie Stworzenie dysku odzyskiwania.

  3. Wklejcie pendrive'a lub pendrive'a USB do napędu.

  4. Wybierzcie go jako miejsce przechowywania dysku i utwórzcie go zgodnie z instrukcjami systemu.

Do utworzenia dysku odzyskiwania potrzebna jest pusta płyta CD/DVD lub pamięć flash USB.

Tworzenie dysków odzyskiwania systemu laptopa Lenovo

Odzyskiwanie systemu z obrazu po uruchomieniu systemu Windows

  1. Podłączyćcie dysk z obrazem systemu Windows do komputera.

  2. Otwórzcie Panel sterowania / Odzyskiwanie

  3. Wybierzcie punkt menu "W przypadku awarii komputera, przejdźcie do komputera i spróbujcie zmienić jego parametry".

  4. W sekcji "Specjalne opcje pobierania" kliknijcie "Uruchomić ponownie teraz".

  5. Po ponownym uruchomieniu komputera wybierzcie Diagnostyka / Dodatkowe paramentry / Odzyskiwanie obrazu systemu lub Odzyskiwanie systemu (w zależności od pożądanej metody odzyskiwania).

  6. Kontynuujcie proces odzyskiwania, postępując zgodnie z instrukcjami kreatora i naciskając przycisk Dalej. Program będzie wykonywał dalszą pracę automatycznie.

  7. Poczekajcie, aż proces zostanie zakończony i uruchomcie ponownie komputer.

Odzyskanie systemu w panelu sterowania laptopa Lenovo
Specjalne opcje pobierania laptopa Lenovo

Przywrócenie systemu z obrazu, jeśli system Windows nie uruchomi się

  1. Zainstalujcie BIOS lub UEFI, aby uruchomić system operacyjny z płyty CD, DVD lub USB (w zależności od nośnika z dyskiem instalacyjnym).

  2. Wklejcie dysk z obrazem systemu (lub podłączcie dysk do portu USB). Zrestartujcie swój komputer.

  3. Wybierzcie Diagnostyka / Dodatkowe paramentry / Przywracanie obrazu systemu lub Przywracanie systemu (w zależności od pożądanej metody przywracania).

  4. Kontynuujcie proces odzyskiwania, postępując zgodnie z instrukcjami kreatora i klikając Dalej. Program będzie wykonywał dalszą pracę automatycznie.

  5. Poczekajcie, aż proces zostanie zakończony i uruchomcie ponownie komputer.

Dodatkowe parametry laptopa Lenovo

Odzyskajcie ustawieńia fabryczne laptopa Lenovo

Do przywrócenia systemu na komputer można użyć tych samych metod, co w przypadku komputera stacjonarnego. Opcjonalną opcją odzyskiwania jest laptopa Lenovo to możliwość powrotu do domyślnego stanu fabrycznego za pomocą ukrytej sekcji Partycji odzyskiwania, która jest wstępnie ustawiona przez producenta.

Uwaga. Po przywróceniu ustawień fabrycznych laptopa: wszystkie dane użytkownika zostaną usunięte z partycji systemowej laptopa; partycja systemowa laptopa zostanie sformatowana; wszystkie preinstalowane programy i aplikacje zostaną zainstalowane.

Aby przywrócić ustawienia fabryczne laptopa:

  1. Uruchomcie program zwrotny ustawień fabrycznych (reset systemu) laptopa.

  2. Wybierzcie funkcję Przywróć system (lub ustawienia fabryczne) z menu i postępujcie zgodnie z wszystkimi instrukcjami systemu.

  3. Poczekajcie, aż proces się zakończy i zrestartujcie komputer.

Uwaga. Różni się to w zależności od laptopa. Niektórzy sprzedawcy uruchamiają to narzędzie przez naciśnięcie jednego lub kombinacji klawiszy po włączeniu laptopa, inne realizują proces za pomocą swojego oprogramowania (zwykle preinstalowanego).

Kreator odzysku laptopa Lenovo

Odzyskajcje laptopa za pomocą ukrytej partycji odzyskiwania

Począwszy od systemu Windows 7, podczas instalacji systemu operacyjnego na komputerze, oprócz głównych (pracujących) partycji, tworzone są również ukryte (systemowe). Te partycje nie są widoczne w exploratorze, są dostępne tylko w programie Menedzerze dysków. Nazwa partycji: System Reserved (Zarazerwowano systemem) i Bez nazwy (Rozdział odzysku).

  • System Reserved (Zarezerwowano systemem);

  • Bez nazwy (Rozdział odzysku).

Ukryte partycje odzyskiwania systemu laptopa Lenovo

W partycji System Reserved znajdują się pliki konfiguracyjne pamięci masowej startowej (BCD) i systemowej (bootmgr). W ten sposób system chroni pliki startowe z nadpisywania, jak również za pomocą tej partycji możecie zalogować się środowisko odzyskiwania systemu.

Również na laptopach znajduje się fabrycznie zainstalowana przez producenta otwarta partycja odzyskiwania laptopaów. Za pomocą takiej partycji laptopa jest resetowany do ustawień fabrycznych.

Przejdź do widoku
How to Reset Windows 10 or 8 PC to Factory Default Settings (All Methods)

How to Reset Windows 10 or 8 PC to Factory Default Settings (All Methods)

Przejdź do widoku
How to Reset Windows 10 or 8 PC If The Operating System Won't Boot

How to Reset Windows 10 or 8 PC If The Operating System Won't Boot

Odzyskać hasło do laptopa

Szukacie sposobu na odzyskanie hasła do laptopa? Jest kilka sposobów.

Odzyskajcje swoje zapomniane hasło użytkownika za pomocą Windows

Uwaga. Przed tymjak zaczniecie odzyskać dostęp do swojego konta użytkownika, sprawdzićcie komunikat na ekranie powitalnym obok pola wprowadzania hasła.

Jeżeli wskazówka nie pomogła:

  1. Zalogujcie się do swojego komputera za pomocą konta Administratora.

  2. Przejdźcie do Panelu sterowania / Konta użytkowników.

    Konta uzytkowników laptopa Lenovo
  3. Wybierzcie Zarządzanie innym kontem.

    Zarządzanie kontami uzytkowników laptopa Lenovo
  4. Podajcie poprawne konto.

    Zmiana konta laptopa Lenovo
  5. Zmienić hasło
  6. Wprowadźcie nowe hasło i naciśnijcie przycisk Zmień hasło.

    Zmień hasło laptopa Lenovo
  7. Wylogujcie się z konta administratora i zalogujcie się na swoje konto za pomocą nowego hasła.

Odzyskajcie hasło wbudowanego konta administratora

Jeśli stracicie dostęp do swojego lokalnego konta administratora, powinieneście go najpierw zdobyć. Aby to zrobić:

  1. Uruchomcie system Windows za pomocą instalatora dysku.

  2. Wybierzcie "Odzyskiwanie systemu" w pierwszym oknie z przyciskiem "Zainstaluj".

  3. W następnym oknie wybierzcie Diagnostyka / Dodadkowe parametry / Linia poleceń w następnym oknie.

    Wybór działania laptopa Lenovo
  4. Kliknijcie na punkt menu Linia poleceń.

  5. Wpiszcie linię poleceń w otwartym oknie:

    • move с:windowssystem32utilman.exe с:windowssystem32utilman.bak;

    • copy с:windowssystem32cmd.exe с:windowssystem32utilman.exe.

    Uwaga. Polecenia te pozwalają na otwarcie okna Linia poleceń na ekranie logowania, za pomocą przycisku Specjalne funkcje lub za pomocą kombinacji klawiszy Win + U.

  6. Odłączcie dysk instalacyjny od komputera.

  7. Zatrzymajcie instalację systemu operacyjnego i uruchomcie ponownie komputer.

  8. Uruchomienie w oknie wprowadzania hasła Linia polecenia poprzez wybranie menu Specjalne funkcje lub naciśnięcie kombinacji klawiszy Win + U.

  9. Jeżeli okno wprowadzania hasła nie pokazuje konta administratora, należy je aktywować. Aby to zrobić, należy użyć następującego polecenia: net user Administrator /active:yes, następnie restartujcie komputer.

  10. Proszę wpisać polecenie net user, aby wyświetlić wszystkich użytkowników na komputerze.

    net user
  11. Wprowadźcie polecenie net user name password. Gdzie nazwa jest nazwą użytkownika, w haśle jest nowe hasło. Tzn. aby zresetować hasło administratora i ustawić nowe hasło (np. - qwerty), w naszym przypadku należy wprowadzić polecenie: net user Administrator qwerty.

  12. Zrestartujcie komputer i zalogujcie się do swojego konta administratora przy użyciu nowego hasła. Po zalogowaniu się na swoje konto administratora systemu Windows, możecie w każdej chwili zmienić hasło logowania używając Windows narzędzi.

Flashowanie i odzyskiwanie BIOS

Aby przywrócić BIOS laptopa, pobierzcie oprogramowanie sprzętowe BIOS-u dla swojego modelu laptopa. Oprogramowanie firmowe nie znajduje się na stronach internetowych producentów laptopa i płyt głównych. Miganie BIOS-em może być wykonywane z DOS-u lub Windows.

Uwaga. Czasami konieczna jest zmiana nazwy pliku z oprogramowaniem sprzętowym na wartość ustawioną przez producenta dla pomyślnego wdrożenia oprogramowania sprzętowego.

Flashowanie BIOS w DOS

  1. Pobierzcie flashowanie BIOS-u do swojego modelu laptopa, rozpakujcie go za pomocą dowolnego archiwum i zapiszcie go na dysku flash.

  2. Wklejcie tę pamięć flash do laptopa.

  3. Obróć się na swoim komputerze za pomocą jednego ze skrótów klawiaturowych (każdy model laptopa ma swój własny skrót klawiaturowy, patrzcie na instrukcję obsługi waszego modelu laptopa). Oto kilka opcji:
    Win + Esc; Fn + Esc; Win + B; Fn + B; Win + M; Fn + M; Win + F.

    Następnie naciśnijcie przycisk zasilania laptopa bez zwalniania przycisku.

  4. Poczekajcie, aż proces odzyskiwania BIOS-u zostanie zakończony.

Flashowanie BIOS w systemie Windows

  1. Wyłączcie wszystkie uruchomione programy na laptopa.

  2. Rozłączyćcie wszystkie połączenia sieciowe i Internet.

  3. Naładujcie baterię lub podłączcie zasilanie sieciowe.

  4. Rozłączyćcie wszystkie urządzenia podłączone do laptopa (oprócz myszy).

  5. Uruchomcie plik flashowania z rozszerzeniem .bat (czasami .exe).

  6. Poczekajcie, aż proces flashowania BIOS-u zakończy się i uruchomicie ponownie komputer.

Modele laptopa Lenovo:

Lenovo Legion

  • Y520;
  • Y720;
  • Y530;
  • Y730;
  • Y7000;
  • Y540;
  • Y740;
  • 5 15;
  • 5 17;
  • 5i 17;
  • 5 15;
  • 5i Pro;
  • 5 Pro;
  • 7i;
  • 7;
  • Slim 7;
  • Slim 7i;

Flex

  • 10;
  • 3;
  • 5;
  • 6;
  • 10;
  • 14;
  • 2;
  • 3000 ;
  • B450;
  • B460;
  • B470;
  • B490;
  • B560;
  • B570;
  • C100;
  • C200;
  • G400;
  • G410;
  • G430;
  • G450;
  • G455;
  • G460;
  • G470;
  • G475;
  • G510;
  • G530;
  • G550;
  • G555;
  • G560;
  • G570;
  • G575;
  • G770;
  • N100;
  • N200;
  • N500;
  • V100;
  • V200;
  • V360;
  • V460;
  • V560;

IdeaPad

  • S;
  • S12;
  • U300s;
  • U310;
  • Yoga 11;
  • Yoga 11S;
  • Yoga 13;
  • Z;
  • Yoga 2 Pro;
  • Yoga 2 11;
  • Yoga 3;
  • Yoga 3 Pro;
  • Yoga 300;
  • Yoga 500;
  • Yoga 700;
  • Yoga 900;
  • Yoga Book;
  • Yoga 710;
  • Yoga 510;
  • Yoga 920;
  • Yoga 530;
  • Yoga C930;
  • Yoga C640;
  • Yoga C740;
  • Yoga C940;
  • Yoga 9i;
  • Yoga Slim 7;

ThinkPad

  • Z60m;
  • S1 Yoga 12;
  • Yoga 11e (Windows version);
  • Yoga 11e Chromebook;
  • S3 Yoga 14;
  • S5 Yoga 15;
  • 11e Yoga (2nd Gen);
  • Yoga 260;
  • Yoga 460 ;
  • P40 Yoga;
  • 11e Yoga (3rd Gen);
  • 11e Yoga Chromebook (3rd Gen);
  • X1 Yoga;
  • 11e Yoga (4th Gen);
  • 11e Yoga Chromebook (4th Gen);
  • Yoga 370;
  • X1 Yoga (2nd Gen);
  • 11e Yoga (5th Gen);
  • L380 Yoga;
  • X380 Yoga;
  • X1 Yoga (3rd Gen);
  • L390 Yoga;
  • X390 Yoga;
  • X1 Yoga (4th Gen);
  • 11e Yoga (6th Gen);
  • L13 Yoga (1st Gen);
  • X13 Yoga (1st Gen);
  • X1 Yoga (5th Gen);
  • X300;
  • X100e;
  • W700;
  • Twist;
  • T61;
  • T60;
  • T400;
  • T400s;
  • T410;
  • T410s;
  • T420;
  • T420s;
  • T430;
  • T430s;
  • T430u;
  • T431s;
  • T440;
  • T440 Touch;
  • T440s;
  • T440s Touch;
  • T440p;
  • T450;
  • T450s;
  • T460;
  • T460s;
  • T460p;
  • T470;
  • T470s;
  • T470p;
  • A475;
  • T480;
  • T480s;
  • A485;
  • T490;
  • T490s;
  • T495;
  • T495s;
  • T14 Gen 1;
  • T14 Secure Access/Healthcare Edition Gen 1;
  • T14s Gen 1 (Intel);
  • T14s Gen 1 (AMD);
  • T14 Gen 2 (Intel);
  • T14 Gen 2 (AMD);
  • T500;
  • T510;
  • T520;
  • T530;
  • T540p;
  • T550;
  • T560;
  • T570;
  • T580;
  • T590;
  • T15;
  • T15p;
  • T15g;
  • P40 Yoga;
  • P50s;
  • P50;
  • P70;
  • P51;
  • P51s;
  • P71;
  • P1;
  • P52;
  • P52s;
  • P72;
  • P1 Gen2;
  • P43s;
  • P53;
  • P53s;
  • P73;
  • P1 Gen3;
  • P14s;
  • P15 Gen1;
  • P15s;
  • P15v;
  • P17 Gen1;
  • P1 Gen4;
  • P14s Gen2;
  • P15 Gen2;
  • P15s Gen2;
  • P17 Gen2;
  • L412;
  • L512;
  • L420;
  • L520;
  • L430;
  • L530;
  • L440;
  • L540;
  • L450;
  • L460;
  • L560;
  • L470;
  • L570;
  • L380;
  • L380 Yoga;
  • L480;
  • L580;
  • L390;
  • L390 Yoga;
  • L490;
  • L590;
  • L13;
  • L13 Yoga;
  • L14;
  • L15;
  • Helix;
  • Edge 11;
  • Edge 13;
  • Edge 14 ;
  • Edge 15;
  • Edge E220s;
  • Edge E320;
  • Edge E325;
  • Edge E420;
  • Edge E420s;
  • Edge E520;
  • Edge E525;
  • Edge E130;
  • Edge E135;
  • Edge E330;
  • Edge E335;
  • Edge E430;
  • Edge E430c;
  • Edge E431;
  • Edge E435;
  • Edge E530;
  • Edge E531;
  • Edge E535;
  • Edge E145;
  • Edge E440;
  • Edge E540;
  • Edge E545;
  • Edge E450;
  • Edge E455;
  • Edge E550;
  • Edge E555;
  • Edge E460;
  • Edge E465;
  • Edge E560;
  • Edge E565;
  • Edge E470;
  • Edge E475;
  • Edge E570;
  • Edge E570c;
  • Edge E570p;
  • Edge E575;
  • Edge E480;
  • Edge E485;
  • Edge E580;
  • Edge E585;
  • Edge E490;
  • Edge E490s;
  • Edge E495;
  • Edge E590;
  • Edge E595;
  • Edge E14;
  • Edge E15;
  • W500;
  • W700;
  • W700ds;
  • W510;
  • W701;
  • W701ds;
  • W520;
  • W530;
  • W540;
  • W541;
  • W550s;

Lenovo Skylight

Lenovo Miix

  • 2;
  • 3;
  • 320;
  • 510;
  • 630;
  • 710;
  • 720;
  • IdeaPad 300;
  • IdeaPad 310;
  • IdeaPad 520;
  • IdeaPad 700;
  • IdeaPad 10;

Sprzężenie zwrotne

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

Komentarze (1)

  • Hetman Software: odzyskiwanie danych i naprawa PC
    Hetman Software: odzyskiwanie danych i naprawa PC 2020.11.1 03:21 #
    Jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące odzyskiwania plików z laptopa Lenovo lub innych producentów, po usunięciu, sformatowaniu lub przywróceniu ich do ustawień fabrycznych, zapytajcie je w komentarzach!
Zostawcie komentarz
User
Zostawcie odpowiedź.
Wasz adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są symbolem *.

Oksana Volyniuk

Autor: Oksana Volyniuk, Pisarz techniczny

Oksana Volyniuk jest autorem pracującym w Hetman Software. Ma prawie trzyletnie doświadczenie w zakresie technologii IT, a wcześniej pracowała jako HR menedżer w IT kompanii. Oksana kocha technologię i jest zapalona tworzeniem każdego aktykułu, który może pomóć ludziom.

Michał Mirosznyczenko

Redaktor: Michał Mirosznyczenko, Pisarz techniczny

Michał Mirosznyczenko jest jednym z czołowych programistów firmy Hetman Software. Bazując na piętnastoletnim doświadczeniu w tworzeniu oprogramowania, dzieli się swoją wiedzą z czytelnikami naszego bloga. Oprócz programowania Michał jest ekspertem w dziedzinie odzyskiwania danych, systemów plików, urządzeń do przechowywania danych i macierzy RAID.

Podziel się

Pytania i odpowiedzi

  • 📀 Czy program przywróci dane po ponownej instalacji systemu Windows lub przywróceniu komputera do stanu pierwotnego?

    Utility jest przeznaczony do odzyskiwania danych z usuniętych partycji oraz nowo partycjonowanych dysków. Nalezy wykonać następujące kroki:

    1. Wstrzymaj instalację systemu Windows.
    2. Podłącz dysk do innego komputera, jeśli nie możesz uruchomić systemu operacyjnego.
    3. Użyj 'Pełnej analizy' w całym urządzeniu fizycznym, aby zwrócić dane z wcześniej usuniętych partycji.
  • 🖥️ Czy można uzyskać dostęp do plików na moim wirtualnym dysku twardym VMware, Hyper-V, VirtualBox?

    Aby podłączyć dyski *.vmdk, *.vhdx, *.vdi należy użyć menu Serwis - Montuj dysk.

    Po podłączeniu, można wybrać ten dysk w programie do analizy i odzyskiwania danych.

  • 💽 W folderze Mój komputer nie jest wyświetlany żaden dysk twardy ani zewnętrzny dysk USB. Jak można skopiować pliki?

    Program może przeanalizować uszkodzone urządzenie, które nie jest dostępne w eksploratorze Windows .

    .

    Lista urządzeń fizycznych znajduje się pod listą partycji logicznych. Wybierz swój dysk i poczekaj, aż analiza zostanie zakończona.

  • ⌛ Jeśli zapłacę za program teraz, ile czasu zajmie mi uzyskanie danych rejestracyjnych?

    Zależy to od metody płatności, która zostanie użyta. Jeśli płatność dokona się online za pomocą karty kredytowej lub PayPal, otrzymasz klucz rejestracyjny natychmiast po dokonaniu płatności.

  • Jakie są czynniki sprzyjające skutecznemu odzyskiwaniu danych?

    Aby skutecznie odzyskać dane, należy przerwać korzystanie z urządzenia do czasu, aż niezbędne pliki zostaną w pełni przywrócone.

    Jeśli jest to dysk zewnętrzny, karta pamięci lub pendrive, należy podłączyć go do komputera i przeanalizować go za pomocą programu.

    Jeśli dane zostały usunięte w wyniku sformatowania dysku systemowego, zresetowania systemu lub ponownej instalacji systemu Windows, wówczas należy przerwać dalszą instalację systemu i programów. Należy także podłączyć dysk do innego komputera i przeprowadzić proces odzyskiwania.

    Odzyskane pliki muszą zostać zapisane na innym dysku.

  • ⏱️ Jak długo trwa odzyskiwanie danych?

    Odzyskanie danych może trwać długo przy pracy z dyskiem większym niż 1 terabajt. Skanowanie dysków uszkodzonych może również zająć dużo czasu. Jednak w większości przypadków odzyskiwanie zajmuje mniej niż 30 minut.

Witamy w asystencie Hetman Software opartym na sztucznej inteligencji.
Rozpocznij czat