Odzyskiwanie danych z laptopa Packard Bell

Odzyskiwanie laptopa Packard Bell może być wymagane z powodu awarii w pracę operacyjnej błędy systemowe lub sprzętowe. Awarie mogą być spowodowane niechcianym lub złośliwym oprogramowaniem zatykającym laptopa. Obecność uszkodzonych sektorów dysku twardego, przegrzanie płyty głównej lub karty graficznej.

Odzyskiwanie danych z laptopa Packard Bell

Co robić w przypadku uszkodzenia laptopa Packard Bell:

Odzyskiwanie danych z laptopa Packard Bell

Metody odzyskiwania pracy laptopa są w dużej mierze takie same jak w przypadku komputera stacjonarnego, ale istnieją również pewne osobliwości unikalne dla komputerów.

Odzyskajcie pliki laptopa

Szukacie sposobów na odzyskanie plików z laptopa Packard Bell?

Użyjcie program, aby odzyskać usunięte pliki

W przypadkach, gdy pliki zostały usunięte z Kosza, a standardowe narzędzia systemu operacyjnego nie zwracają ich możliwe, najbardziej efektywnym sposobem będzie użycie programu Hetman Partition Recovery.

Program do odzyskiwania usuniętych plików laptopa Packard Bell
Narzędzie przywraca pliki z dowolnego urządzenia, niezależnie od przyczyny utraty danych.

Aby to zrobić, zrób to:

  • Pobierzcie program, zainstalujcie i uruchomcie go. Spójrzcie na możliwości programu и instrukcję krok po kroku.

  • Domyślnie, użytkownik zostanie poproszony o użycie Kreatora odzyskiwania plików. Kliknijcie przycisk "Dalej" i określcie dysk, z którego chcecie odzyskać pliki.

  • Podwójne kliknicie na dysk i wybierzcie typ analizy. Określcie "Pełna analiza" i czekajcie na zakończenie skanowania dysku.

  • Po zakończeniu skanowania, otrzymacie znalezione pliki. Zaznaczcie potrzebne pliki i kliknijcie przycisk "Odzyskać".

  • Wybierzcie jeden z sugerowanych sposobów zapisu plików. Nie zapisujcie odzyskane pliki na dysku, z którego zostały skasowane - możecie je wymazać.

Odzyskajcie pliki z Kosza

Sprawdźcie Kosz Windows , być może pliki są w nim przechowywane. Aby to zrobić:

  • Przejdź do Kosza.

  • Znajdźcie plik lub folder do przywrócenia.

  • Kliknijcie prawym przyciskiem myszy na żądaną pozycję i wybierzcie Odzyskać.

Albo wybierzcie pliki lub foldery, które mają zostać przywrócone i kliknijcie na odpowiednią funkcję w menu okna Kosza: zakładka Zarządzanie / Odzyskać wybrane obiekty.

Odzyskać pliki z Kosza laptopa Packard Bell
Menu odzyskiwania plików z kosza laptopa Packard Bell

Odzyskajcie system laptopa Packard Bell

Metody odzyskiwania systemu Windows zależą od przyczyny utraty plików systemowych, kopii zapasowych danych itp.

Uruchomcie narzędzie do sprawdzania plików systemowych sfc /scannow

To polecenie może być użyte do przywrócenia plików systemowych, jeśli Windows jest uruchomiony.

Dla tego:

  • W oknie linii poleceń wpiszcie polecenie sfc /scannow i naciśnijcie Enter.

  • UruchomcieLinię poleceń jako Administrator.

  • Podczas przywracania plików systemowych, należy ponownie uruchomić system Windows.

Linia polecenia laptopa Packard Bell: sfc /scannow

Odzyskajcie system Windows z punktu odzyskiwania

Uwaga: Powrót systemu Windows z punktu przywracania dotyczy tylko ustawień systemu operacyjnego i programu. Cofnięcie systemu spowoduje usunięcie wszystkich programów, które zostały zainstalowane po jego utworzeniu i nie zwróci żadnych wcześniej usuniętych plików.

Aby przywrócić system Windows do punktu odzyskiwania, należy wykonać następujące czynności:

  1. Otwórzcie Panel zarządzania / Odzyskiwanie / Odzyskanie systemu Start i kliknijcie Dalej.

    Odzyskanie systemu Start laptopa Packard Bell
  2. Wybierzcie z listy żądany punkt i naciśnijcie Dalej.

    Odzyskiwanie systemu laptopa Packard Bell
  3. Potwierdźcie potrzebę zwrotu i proces się rozpocznie.

    Potwierdzenie punktu odzysku laptopa Packard Bell

Uruchomcie Środowisko Odzysku

Jeżeli pliki systemowe są uszkodzone, system operacyjny traci funkcjonalność i nie uruchamia się, środowisko odzyskiwania pomoże zwrócić pliki.

Możecie go uruchomić: przy naciśnięciu klawisza F8 przy uruchomieniu komputera lub przy użyciu dysku startowego (lub pendrive'a).

Uwaga. Pierwsza opcja jest możliwa tylko wtedy, gdy podczas instalacji system operacyjny utworzył partycję rozruchową. Ta partycja jest tworzona przez system w celu jej odzyskania i w zależności od systemu może to być 100 MB, 350 MB lub 450 MB.

Zarządzanie dyskami w laptopa Packard Bell
Przejdź do widoku
How to Recover Windows 10, 8, 7 System Files (SFC, DISM)

How to Recover Windows 10, 8, 7 System Files (SFC, DISM)

Po uruchomieniu Środowiska odzyskiwania, wybierzcie Odzyskiwanie systemu lub Rozwiązywanie problemów z komputerem. Nazwy pozycji menu mogą się różnić w zależności od wersji systemu operacyjnego i sposobu uruchamiania Środowiska odzyskiwania danych .

Odzyskiwanie laptopa Packard Bell za pomocą dysku do odzyskiwania danych

Aby przywrócić pracę laptopa Packard Bell przy użyciu dysku odzyskiwania postępujcie zgodnie z instrukcjami:

Stwórzcie dysk

  1. Przejdźcie do Panelu sterowania / Odzyskiwanie.

  2. Wybierzcie Stworzenie dysku odzyskiwania.

  3. Wklejcie pendrive'a lub pendrive'a USB do napędu.

  4. Wybierzcie go jako miejsce przechowywania dysku i utwórzcie go zgodnie z instrukcjami systemu.

Do utworzenia dysku odzyskiwania potrzebna jest pusta płyta CD/DVD lub pamięć flash USB.

Tworzenie dysków odzyskiwania systemu laptopa Packard Bell

Odzyskiwanie systemu z obrazu po uruchomieniu systemu Windows

  1. Podłączyćcie dysk z obrazem systemu Windows do komputera.

  2. Otwórzcie Panel sterowania / Odzyskiwanie

  3. Wybierzcie punkt menu "W przypadku awarii komputera, przejdźcie do komputera i spróbujcie zmienić jego parametry".

  4. W sekcji "Specjalne opcje pobierania" kliknijcie "Uruchomić ponownie teraz".

  5. Po ponownym uruchomieniu komputera wybierzcie Diagnostyka / Dodatkowe paramentry / Odzyskiwanie obrazu systemu lub Odzyskiwanie systemu (w zależności od pożądanej metody odzyskiwania).

  6. Kontynuujcie proces odzyskiwania, postępując zgodnie z instrukcjami kreatora i naciskając przycisk Dalej. Program będzie wykonywał dalszą pracę automatycznie.

  7. Poczekajcie, aż proces zostanie zakończony i uruchomcie ponownie komputer.

Odzyskanie systemu w panelu sterowania laptopa Packard Bell
Specjalne opcje pobierania laptopa Packard Bell

Przywrócenie systemu z obrazu, jeśli system Windows nie uruchomi się

  1. Zainstalujcie BIOS lub UEFI, aby uruchomić system operacyjny z płyty CD, DVD lub USB (w zależności od nośnika z dyskiem instalacyjnym).

  2. Wklejcie dysk z obrazem systemu (lub podłączcie dysk do portu USB). Zrestartujcie swój komputer.

  3. Wybierzcie Diagnostyka / Dodatkowe paramentry / Przywracanie obrazu systemu lub Przywracanie systemu (w zależności od pożądanej metody przywracania).

  4. Kontynuujcie proces odzyskiwania, postępując zgodnie z instrukcjami kreatora i klikając Dalej. Program będzie wykonywał dalszą pracę automatycznie.

  5. Poczekajcie, aż proces zostanie zakończony i uruchomcie ponownie komputer.

Dodatkowe parametry laptopa Packard Bell

Odzyskajcie ustawieńia fabryczne laptopa Packard Bell

Do przywrócenia systemu na komputer można użyć tych samych metod, co w przypadku komputera stacjonarnego. Opcjonalną opcją odzyskiwania jest laptopa Packard Bell to możliwość powrotu do domyślnego stanu fabrycznego za pomocą ukrytej sekcji Partycji odzyskiwania, która jest wstępnie ustawiona przez producenta.

Uwaga. Po przywróceniu ustawień fabrycznych laptopa: wszystkie dane użytkownika zostaną usunięte z partycji systemowej laptopa; partycja systemowa laptopa zostanie sformatowana; wszystkie preinstalowane programy i aplikacje zostaną zainstalowane.

Aby przywrócić ustawienia fabryczne laptopa:

  1. Uruchomcie program zwrotny ustawień fabrycznych (reset systemu) laptopa.

  2. Wybierzcie funkcję Przywróć system (lub ustawienia fabryczne) z menu i postępujcie zgodnie z wszystkimi instrukcjami systemu.

  3. Poczekajcie, aż proces się zakończy i zrestartujcie komputer.

Uwaga. Różni się to w zależności od laptopa. Niektórzy sprzedawcy uruchamiają to narzędzie przez naciśnięcie jednego lub kombinacji klawiszy po włączeniu laptopa, inne realizują proces za pomocą swojego oprogramowania (zwykle preinstalowanego).

Kreator odzysku laptopa Packard Bell

Odzyskajcje laptopa za pomocą ukrytej partycji odzyskiwania

Począwszy od systemu Windows 7, podczas instalacji systemu operacyjnego na komputerze, oprócz głównych (pracujących) partycji, tworzone są również ukryte (systemowe). Te partycje nie są widoczne w exploratorze, są dostępne tylko w programie Menedzerze dysków. Nazwa partycji: System Reserved (Zarazerwowano systemem) i Bez nazwy (Rozdział odzysku).

  • System Reserved (Zarezerwowano systemem);

  • Bez nazwy (Rozdział odzysku).

Ukryte partycje odzyskiwania systemu laptopa Packard Bell

W partycji System Reserved znajdują się pliki konfiguracyjne pamięci masowej startowej (BCD) i systemowej (bootmgr). W ten sposób system chroni pliki startowe z nadpisywania, jak również za pomocą tej partycji możecie zalogować się środowisko odzyskiwania systemu.

Również na laptopach znajduje się fabrycznie zainstalowana przez producenta otwarta partycja odzyskiwania laptopaów. Za pomocą takiej partycji laptopa jest resetowany do ustawień fabrycznych.

Przejdź do widoku
How to Reset Windows 10 or 8 PC to Factory Default Settings (All Methods)

How to Reset Windows 10 or 8 PC to Factory Default Settings (All Methods)

Przejdź do widoku
How to Reset Windows 10 or 8 PC If The Operating System Won't Boot

How to Reset Windows 10 or 8 PC If The Operating System Won't Boot

Odzyskać hasło do laptopa

Szukacie sposobu na odzyskanie hasła do laptopa? Jest kilka sposobów.

Odzyskajcje swoje zapomniane hasło użytkownika za pomocą Windows

Uwaga. Przed tymjak zaczniecie odzyskać dostęp do swojego konta użytkownika, sprawdzićcie komunikat na ekranie powitalnym obok pola wprowadzania hasła.

Jeżeli wskazówka nie pomogła:

  1. Zalogujcie się do swojego komputera za pomocą konta Administratora.

  2. Przejdźcie do Panelu sterowania / Konta użytkowników.

    Konta uzytkowników laptopa Packard Bell
  3. Wybierzcie Zarządzanie innym kontem.

    Zarządzanie kontami uzytkowników laptopa Packard Bell
  4. Podajcie poprawne konto.

    Zmiana konta laptopa Packard Bell
  5. Zmienić hasło
  6. Wprowadźcie nowe hasło i naciśnijcie przycisk Zmień hasło.

    Zmień hasło laptopa Packard Bell
  7. Wylogujcie się z konta administratora i zalogujcie się na swoje konto za pomocą nowego hasła.

Odzyskajcie hasło wbudowanego konta administratora

Jeśli stracicie dostęp do swojego lokalnego konta administratora, powinieneście go najpierw zdobyć. Aby to zrobić:

  1. Uruchomcie system Windows za pomocą instalatora dysku.

  2. Wybierzcie "Odzyskiwanie systemu" w pierwszym oknie z przyciskiem "Zainstaluj".

  3. W następnym oknie wybierzcie Diagnostyka / Dodadkowe parametry / Linia poleceń w następnym oknie.

    Wybór działania laptopa Packard Bell
  4. Kliknijcie na punkt menu Linia poleceń.

  5. Wpiszcie linię poleceń w otwartym oknie:

    • move с:windowssystem32utilman.exe с:windowssystem32utilman.bak;

    • copy с:windowssystem32cmd.exe с:windowssystem32utilman.exe.

    Uwaga. Polecenia te pozwalają na otwarcie okna Linia poleceń na ekranie logowania, za pomocą przycisku Specjalne funkcje lub za pomocą kombinacji klawiszy Win + U.

  6. Odłączcie dysk instalacyjny od komputera.

  7. Zatrzymajcie instalację systemu operacyjnego i uruchomcie ponownie komputer.

  8. Uruchomienie w oknie wprowadzania hasła Linia polecenia poprzez wybranie menu Specjalne funkcje lub naciśnięcie kombinacji klawiszy Win + U.

  9. Jeżeli okno wprowadzania hasła nie pokazuje konta administratora, należy je aktywować. Aby to zrobić, należy użyć następującego polecenia: net user Administrator /active:yes, następnie restartujcie komputer.

  10. Proszę wpisać polecenie net user, aby wyświetlić wszystkich użytkowników na komputerze.

    net user
  11. Wprowadźcie polecenie net user name password. Gdzie nazwa jest nazwą użytkownika, w haśle jest nowe hasło. Tzn. aby zresetować hasło administratora i ustawić nowe hasło (np. - qwerty), w naszym przypadku należy wprowadzić polecenie: net user Administrator qwerty.

  12. Zrestartujcie komputer i zalogujcie się do swojego konta administratora przy użyciu nowego hasła. Po zalogowaniu się na swoje konto administratora systemu Windows, możecie w każdej chwili zmienić hasło logowania używając Windows narzędzi.

Flashowanie i odzyskiwanie BIOS

Aby przywrócić BIOS laptopa, pobierzcie oprogramowanie sprzętowe BIOS-u dla swojego modelu laptopa. Oprogramowanie firmowe nie znajduje się na stronach internetowych producentów laptopa i płyt głównych. Miganie BIOS-em może być wykonywane z DOS-u lub Windows.

Uwaga. Czasami konieczna jest zmiana nazwy pliku z oprogramowaniem sprzętowym na wartość ustawioną przez producenta dla pomyślnego wdrożenia oprogramowania sprzętowego.

Flashowanie BIOS w DOS

  1. Pobierzcie flashowanie BIOS-u do swojego modelu laptopa, rozpakujcie go za pomocą dowolnego archiwum i zapiszcie go na dysku flash.

  2. Wklejcie tę pamięć flash do laptopa.

  3. Obróć się na swoim komputerze za pomocą jednego ze skrótów klawiaturowych (każdy model laptopa ma swój własny skrót klawiaturowy, patrzcie na instrukcję obsługi waszego modelu laptopa). Oto kilka opcji:
    Win + Esc; Fn + Esc; Win + B; Fn + B; Win + M; Fn + M; Win + F.

    Następnie naciśnijcie przycisk zasilania laptopa bez zwalniania przycisku.

  4. Poczekajcie, aż proces odzyskiwania BIOS-u zostanie zakończony.

Flashowanie BIOS w systemie Windows

  1. Wyłączcie wszystkie uruchomione programy na laptopa.

  2. Rozłączyćcie wszystkie połączenia sieciowe i Internet.

  3. Naładujcie baterię lub podłączcie zasilanie sieciowe.

  4. Rozłączyćcie wszystkie urządzenia podłączone do laptopa (oprócz myszy).

  5. Uruchomcie plik flashowania z rozszerzeniem .bat (czasami .exe).

  6. Poczekajcie, aż proces flashowania BIOS-u zakończy się i uruchomicie ponownie komputer.

Modele laptopa Packard Bell:

Pre 286 Machines

  • PB-500 (8088);
  • PB-8810 (8088);
  • 486;
  • 486 CD/33;
  • 486 CD/50;
  • 486 SX-33 H2;
  • 486 DX2-66 HW;

Axcel

  • Axcel 251CD Plus;
  • Axcel 1103 SL;
  • Axcel 1707D;
  • Axcel 1728 D;
  • Axcel 1602D;

Executive

  • Executive 8707 D;
  • Executive 403;
  • Executive 405;
  • Executive 560;
  • Executive 590T;

Force

  • Force 107;
  • Force 820 FE;
  • Force 2738 D/4;
  • Force 2742 T/4;
  • Force 486SX* (True model name unknown);
  • Force 50CD;
  • Force 443CD;
  • Force 482CDT;
  • Force 860CD;
  • Force 872CDT;
  • Force 1998CDT;
  • Force 1999CDT;
  • Force 4650;

Legend

  • Legend 2000 Multi-Media*;
  • Legend 2CD;
  • Legend 230*;
  • Legend 233;
  • Legend 233 Plus;
  • Legend 610;
  • Legend 10CD;
  • Legend 12CD;
  • Legend 18CD*;
  • Legend 20CD*;
  • Legend 100CD;
  • Legend 110CDT;
  • Legend 105CD;
  • Legend 201CD;
  • Legend 204CD;
  • Legend 300CD;
  • Legend 322CDT;
  • Legend 401CD;
  • Legend 402CD*;
  • Legend 403CD;
  • Legend 406CD*;
  • Legend 408CD;
  • Legend 409CDT;
  • Legend 410CD;
  • Legend 418CD;
  • Legend 423CDT;
  • Legend 430H*;
  • Legend 436CDT;
  • Legend 600X;
  • Legend 747MT;
  • Legend 812CD;
  • Legend 814CD*;
  • Legend 818CDT*;
  • Legend 822CDT*;
  • Legend 823CDT;
  • Legend 824CDT;
  • Legend 994CDT;
  • Legend 1824CDT;
  • Legend 1990CDT;
  • Legend 833DX;
  • Legend 2051;
  • Legend 2052*;
  • Legend 3304S;
  • Legend 2440;
  • Legend 3540*;
  • Legend 3550*;
  • Legend 4610;
  • Legend 4670;
  • Legend 5000;
  • Legend 5385z;
  • Legend Elite;
  • Legend Elite 4705 D;
  • Legend x Supreme;
  • Legend 117 Supreme*;
  • Legend 760 Supreme*;
  • Legend 790 Supreme;
  • Legend 60CD Supreme;
  • Legend 70CD Supreme*;
  • Legend 106CDT Supreme;
  • Legend 108CDT Supreme;
  • Legend 130CD Supreme*;
  • Legend 1510 Supreme*;
  • Legend 1520 Supreme;

Legend Supreme;

  • Legend Supreme 1125;
  • Legend Supreme 1600;
  • Legend Supreme 1605;
  • Legend Supreme 1610;
  • Legend Supreme 1611 NS;
  • Legend Supreme 1612;
  • Legend Supreme 1620;
  • Legend Supreme 1700;
  • Legend Supreme 1710;
  • Legend Supreme 1730;
  • Legend Supreme 1810*;
  • Legend Supreme 1905;

Multi-Media

  • Legend 2000 Multi-Media);

Multimedia

  • Multimedia 70106D;
  • Multimedia 70157C;
  • Multimedia 70159D;
  • Multimedia Corner 90 (C90);
  • Multimedia 550;
  • Multimedia 730;
  • Multimedia 820*;
  • Multimedia C75;
  • Multimedia C110;
  • Multimedia C111;
  • Multimedia C115;
  • Multimedia C115A;
  • Multimedia D130;
  • Multimedia D131;
  • Multimedia D135*;
  • Multimedia D136;
  • Multimedia D141 NS;
  • Multimedia D142 NS;
  • Multimedia D160;
  • Multimedia E140;
  • Multimedia E152;
  • Multimedia E153;
  • Multimedia E154;
  • Multimedia E155;
  • Multimedia E156;
  • Multimedia E158;
  • Multimedia F170*;
  • Multimedia F173;
  • Multimedia F175;
  • Multimedia F177;
  • Multimedia J178;
  • Multimedia J179;
  • Multimedia J180 NS;
  • Multimedia J185 NS;
  • Multimedia L190*;
  • Multimedia L191;
  • Multimedia L192 NS;
  • Multimedia L195;
  • Multimedia L197;
  • Multimedia L197+;
  • Multimedia L198;
  • Multimedia L199;
  • Multimedia M400;
  • Multimedia M402;
  • Multimedia M403;
  • Multimedia M404;
  • Multimedia M415*;
  • Multimedia R500;
  • Multimedia R501*;
  • Multimedia R504;
  • Multimedia R506;
  • Multimedia R507;
  • Multimedia R510;
  • Multimedia R515*;
  • Multimedia S600;
  • Multimedia S605;
  • Multimedia S606*;
  • Multimedia S610;
  • Multimedia S615;
  • Multimedia S616;
  • Multimedia S618;
  • Multimedia S620;
  • Multimedia V134*;

Other Models

  • The Microsoft Station;

PB

  • PB 23;
  • PB 486 CD;
  • PB 610;
  • PB 1666CD;
  • PB 1750CDT*;
  • PB 2951;
  • PB 2900;
  • PB 2990*;
  • PB 4240*;
  • PB 5330*;
  • PB 7201S;
  • PB 7705 D;
  • PB (Laptop);
  • PB286LP;
  • PB286LP/40;

Pack-Mate

  • Pack-Mate II (286);
  • Pack-Mate 1950;
  • Pack-Mate 3000CD;
  • Pack-Mate 3980CD;
  • Pack-Mate 3987CD*;
  • Pack-Mate 4990CD;
  • Pack-Mate 6419CD;
  • Pack-Mate 6540CD;
  • Pack-Mate PMX220;
  • Pack-Mate 7130;
  • Pack-Mate 7135;
  • Pack-Mate 7240;
  • Pack-Mate 7415;
  • Pack-Mate 7416;
  • Pack-Mate 7530;
  • Pack-Mate 7540;
  • Pack-Mate 7580;
  • Pack-Mate 7590;
  • Pack-Mate 7600;
  • Pack-Mate 7660;
  • Pack-Mate 7661;
  • Pack-Mate 7670;
  • Pack-Mate 7680;
  • Pack-Mate 7715EX;
  • Pack-Mate 7725;
  • Pack-Mate 7745;
  • Pack-Mate 7745+;
  • Pack-Mate 7746;
  • Pack-Mate 7755;
  • Pack-Mate 7820 NS;
  • Pack-Mate 7835;
  • Pack-Mate 7900;

Platinum

  • Platinum I*;
  • Platinum III;
  • Platinum X;
  • Platinum XI;
  • Platinum XXI;
  • Platinum 40*;
  • Platinum 55*;
  • Platinum 60;
  • Platinum 61;
  • Platinum 65;
  • Platinum 70;
  • Platinum 2010;
  • Platinum 2010X;
  • Platinum 2015;
  • Platinum 2015X NS;
  • Platinum 2016;
  • Platinum 2018;
  • Platinum 2019;
  • Platinum 2220;
  • Platinum 2240*;
  • Platinum 2250X NS;
  • Platinum 2260;
  • Platinum 2280;
  • Platinum 3000;
  • Platinum 3100;
  • Platinum 4000;
  • Platinum 4400;
  • Platinum 5100;

Platinum Supreme

  • Platinum Supreme 1660;
  • Platinum Supreme 1665*;
  • Platinum Supreme 1670;
  • Platinum Supreme 1680;
  • Platinum Supreme 1740;
  • Platinum Supreme 1850;
  • Platinum Supreme 1890;

Platinum Pro

  • Platinum Pro 650;
  • Platinum Pro 750;
  • Platinum Pro 755;

Pro

  • Pro 66TV Multimedia Computer (Another rare black model);
  • Pro Supreme;
  • Pro 65CD Supreme (Rare Black model);

Statesman

  • Statesman 810410;
  • Statesman Plus 810415;

Spectria

  • Spectria 610 AN;
  • Spectria 9012*;

EasyNote

  • EasyNote 3612c;
  • EasyNote 4012c;

Sprzężenie zwrotne

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

Komentarze (1)

  • Hetman Software: odzyskiwanie danych i naprawa PC
    Hetman Software: odzyskiwanie danych i naprawa PC 2020.11.1 04:28 #
    Jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące odzyskiwania plików z laptopa Packard Bell lub innych producentów, po usunięciu, sformatowaniu lub przywróceniu ich do ustawień fabrycznych, zapytajcie je w komentarzach!
Zostawcie komentarz
User
Zostawcie odpowiedź.
Wasz adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są symbolem *.

Oksana Volyniuk

Autor: Oksana Volyniuk, Pisarz techniczny

Oksana Volyniuk jest autorem pracującym w Hetman Software. Ma prawie trzyletnie doświadczenie w zakresie technologii IT, a wcześniej pracowała jako HR menedżer w IT kompanii. Oksana kocha technologię i jest zapalona tworzeniem każdego aktykułu, który może pomóć ludziom.

Michał Mirosznyczenko

Redaktor: Michał Mirosznyczenko, Pisarz techniczny

Michał Mirosznyczenko jest jednym z czołowych programistów firmy Hetman Software. Bazując na piętnastoletnim doświadczeniu w tworzeniu oprogramowania, dzieli się swoją wiedzą z czytelnikami naszego bloga. Oprócz programowania Michał jest ekspertem w dziedzinie odzyskiwania danych, systemów plików, urządzeń do przechowywania danych i macierzy RAID.

Podziel się

Pytania i odpowiedzi

  • 📀 Czy program przywróci dane po ponownej instalacji systemu Windows lub przywróceniu komputera do stanu pierwotnego?

    Utility jest przeznaczony do odzyskiwania danych z usuniętych partycji oraz nowo partycjonowanych dysków. Nalezy wykonać następujące kroki:

    1. Wstrzymaj instalację systemu Windows.
    2. Podłącz dysk do innego komputera, jeśli nie możesz uruchomić systemu operacyjnego.
    3. Użyj 'Pełnej analizy' w całym urządzeniu fizycznym, aby zwrócić dane z wcześniej usuniętych partycji.
  • 🖥️ Czy można uzyskać dostęp do plików na moim wirtualnym dysku twardym VMware, Hyper-V, VirtualBox?

    Aby podłączyć dyski *.vmdk, *.vhdx, *.vdi należy użyć menu Serwis - Montuj dysk.

    Po podłączeniu, można wybrać ten dysk w programie do analizy i odzyskiwania danych.

  • 💽 W folderze Mój komputer nie jest wyświetlany żaden dysk twardy ani zewnętrzny dysk USB. Jak można skopiować pliki?

    Program może przeanalizować uszkodzone urządzenie, które nie jest dostępne w eksploratorze Windows .

    .

    Lista urządzeń fizycznych znajduje się pod listą partycji logicznych. Wybierz swój dysk i poczekaj, aż analiza zostanie zakończona.

  • ⌛ Jeśli zapłacę za program teraz, ile czasu zajmie mi uzyskanie danych rejestracyjnych?

    Zależy to od metody płatności, która zostanie użyta. Jeśli płatność dokona się online za pomocą karty kredytowej lub PayPal, otrzymasz klucz rejestracyjny natychmiast po dokonaniu płatności.

  • Jakie są czynniki sprzyjające skutecznemu odzyskiwaniu danych?

    Aby skutecznie odzyskać dane, należy przerwać korzystanie z urządzenia do czasu, aż niezbędne pliki zostaną w pełni przywrócone.

    Jeśli jest to dysk zewnętrzny, karta pamięci lub pendrive, należy podłączyć go do komputera i przeanalizować go za pomocą programu.

    Jeśli dane zostały usunięte w wyniku sformatowania dysku systemowego, zresetowania systemu lub ponownej instalacji systemu Windows, wówczas należy przerwać dalszą instalację systemu i programów. Należy także podłączyć dysk do innego komputera i przeprowadzić proces odzyskiwania.

    Odzyskane pliki muszą zostać zapisane na innym dysku.

  • ⏱️ Jak długo trwa odzyskiwanie danych?

    Odzyskanie danych może trwać długo przy pracy z dyskiem większym niż 1 terabajt. Skanowanie dysków uszkodzonych może również zająć dużo czasu. Jednak w większości przypadków odzyskiwanie zajmuje mniej niż 30 minut.

Witamy w asystencie Hetman Software opartym na sztucznej inteligencji.
Rozpocznij czat