Odzyskiwanie danych z telefonu Sony

Przyczyną utraty foto lub wideo z urządzenia przenośnego może być infekcja wirusowa, usterka oprogramowania, awaria, czyszczenie pamięci w celu uwolnienia przestrzeni.

Odzyskiwanie danych z telefonu Sony

Jak odzyskać dane, które zostały usunięte z pamięci wewnętrznej urządzenia mobilnego Sony?

Odzyskiwanie danych z telefonu Sony

Telefony komórkowe lub smartfony przechowują swoje dane na dwa sposoby: w wewnętrznej pamięci urządzenia lub na karcie pamięci.

Odzyskiwanie danych z pamięci wewnętrznej telefonu Sony

Play Market ma wystarczająco dużo aplikacji do odzyskiwania zdjęć lub filmów z wewnętrznej pamięci urządzenia Android 11, 10, Pie, Oreo, Nougat, Marshmallow, Lollipop. Ale wszystkie one wymagają do swojej pracy Root-praw (lub prawSuper-user). Z tego powodu istnieje wiele trudności: jest to konieczność rootowania urządzenia i włączenia trybu debugowania USB, który jest starannie ukryty przez deweloperów.

Niektóre aplikacje pozwalają na odzyskiwanie danych z pamięci wewnętrznej urządzeń bez uprawnień Root (lub uprawnień Super-user). Ale jakość odzyskiwania danych z ich pomocą będzie znacznie niższa.

Włączenie trybu debugowania przez USB
Włączanie trybu debugowania przez USB telefonu Sony

Odzyskiwanie danych z karty pamięci

Jak odzyskać dane, które zostały usunięte z karty pamięci urządzenia mobilnego?

Jeśli Wasze dane zostały zapisane na karcie pamięci, w takim przypadku:

  1. Wyjmijcie kartę pamięci z urządzenia i podłączcie ją do komputera lub laptopa za pomocą czytnika kart.

    Uwaga. W niektórych przypadkach można użyć smartphone'a lub tabletu podłączonego kablem jako czytnika kart. Ale należy pamiętać, że oprogramowanie do odzyskiwania danych nie zawsze może być w stanie zobaczyć kartę podłączoną do komputera w ten sposób. Są ku temu powody.

    Windows -Ten komputer
  2. Gdy karta pamięci zostanie wyświetlona w folderze "Ten komputer", należy uruchomić Hetman Partition Recovery. Program automatycznie przeskanuje komputer i wyświetli wszystkie podłączone dyski twarde i nośniki wymienne oraz dyski fizyczne i lokalne.

    Narzędzie przywraca pliki z dowolnego urządzenia, niezależnie od przyczyny utraty danych.
  3. Znajdźcie właściwą spośród nich - czyli waszą kartę pamięci. Kliknijcie na nią i wybierzcie typ analizy.

    Odzyskiwanie danych z karty pamięci poprzez Hetman Partition Recovery
    Hetman Partition Recovery - odzyskiwanie danych

Szybkie skanowanie

Na początek, możecie spróbować zrobić Szybkie skanowanie. W końcu idzie szybciej i zapisuje drzewo katalogów (strukturę folderów i plików). Poczekajcie, aż skanowanie zostanie zakończone.

Szybkie skanowanie wprogramie Hetman Partition Recovery

W wyniku tego program wyświetli wszystkie pliki, które można odzyskać. Te, które zostały usunięte, są oznaczone czerwonym krzyżykiem.

pliki, które mogą być przywrócone w Hetman Partition Recovery

W oknie podglądu można przeglądać zdjęcia lub filmy, które są odtwarzane. Przenieście niezbędne elementy do okna "Lista odzyskiwania" i kliknijcie "Odzyskać".

Wybierzcie niezbędną metodę zapisu plików i folderu i kliknijcie "Odzyskać".

metoda zapisu plików przy odzyskiwaniu danych

Kliknijcie "Odzyskać" i pliki zostaną zapisane w określonym folderze.

zapisać odzyskane pliki na dysku twardym

Głęboka analiza

Jeżeli z jakiegoś powodu program nie wykryje potrzebnego pliku zdalnego na zeskanowanej karcie pamięci, wtedy:

Kliknijcie na funkcję Glęboka analiza. Za pomocą głębokiej analizy program będzie szukał zdalnych zdjęć i plików wideo po ich podpisach, czyli po zawartości pliku.

Głęboka analiza w Hetman Partition Recovery

Jest to bardziej złożony i czasochłonny proces niż "Szybkie skanowanie". Więc to potrwa dłużej. Ale jeśli przyczyną utraty danych jest nie proste usunięcie, ale formatowanie lub uszkodzenie karty pamięci, ta metoda będzie bardziej efektywna.

pliki do odzyskiwania w Hetman Partition Recovery przy głębokiej analizie

Proces zapisywania plików wykryty przez "Głęboką analizę" jest taki sam jak w "Szybkim skanowaniu".

Modele telefonu Sony:

  • Sony Xperia Ace III;
  • Sony Xperia 10 IV;
  • Sony Xperia 1 IV;
  • Sony Xperia Pro-I;
  • Sony Xperia 10 III Lite;
  • Sony Xperia Ace 2;
  • Sony Xperia 5 III;
  • Sony Xperia 10 III;
  • Sony Xperia 1 III;
  • Sony Xperia Pro (2021);
  • Sony Xperia 5 II;
  • Sony Xperia 8 Lite;
  • Sony Xperia 10 II;
  • Sony Xperia 1 II;
  • Sony Xperia L4;
  • Sony Xperia 8;
  • Sony Xperia 5;
  • Sony Xperia Ace;
  • Sony Xperia 1 Professional Edition;
  • Sony Xperia 1;
  • Sony Xperia L3;
  • Sony Xperia 10 Plus;
  • Sony Xperia 10;
  • Sony Xperia XZ3;
  • Sony Xperia XA2 Plus;
  • Sony Xperia XZ2 Premium;
  • Sony Xperia XZ2 Compact;
  • Sony Xperia XZ2;
  • Sony Xperia L2;
  • Sony Xperia XA2 Ultra;
  • Sony Xperia XA2;
  • Sony Xperia R1 Plus;
  • Sony Xperia R1;
  • Sony Xperia XA1 Plus;
  • Sony Xperia XZ1 Compact;
  • Sony Xperia XZ1;
  • Sony Xperia L1;
  • Sony Xperia XA1;
  • Sony Xperia XA1 Ultra;
  • Sony Xperia XZs;
  • Sony Xperia XZ Premium;
  • Sony Xperia X Compact;
  • Sony Xperia XZ;
  • Sony Xperia E5 Dual;
  • Sony Xperia E5;
  • Sony Xperia XA Ultra;
  • Sony Xperia X Dual;
  • Sony Xperia X;
  • Sony Xperia X Performance Dual;
  • Sony Xperia X Performance;
  • Sony Xperia XA Dual;
  • Sony Xperia XA;
  • Sony Xperia Z5 Dual;
  • Sony Xperia Z5 Compact;
  • Sony Xperia Z5 Premium Dual;
  • Sony Xperia M5 Dual;
  • Sony Xperia C5 Ultra Dual;
  • Sony Xperia M5;
  • Sony Xperia C5 Ultra;
  • Sony Xperia Z4v;
  • Sony Xperia Z3+ Dual;
  • Sony Xperia Z3+;
  • Sony Xperia M4 Aqua Dual;
  • Sony Xperia A4;
  • Sony Xperia Z4;
  • Sony Xperia J1 Compact;
  • Sony Xperia E4 Dual;
  • Sony Xperia E4;
  • Sony Xperia C4 Dual;
  • Sony Xperia C4;
  • Sony Xperia M4 Aqua;
  • Sony Xperia E4g Dual;
  • Sony Xperia E4g;
  • Sony Xperia Z3 Dual;
  • Sony Xperia E3 Dual;
  • Sony Xperia Z3 Compact;
  • Sony Xperia Z3;
  • Sony Xperia E3;
  • Sony Xperia M2 Aqua;
  • Sony Xperia C3 Dual;
  • Sony Xperia C3;
  • Sony Xperia Z2a;
  • Sony Xperia T3;
  • Sony Xperia A2;
  • Sony Xperia ZL2;
  • Sony Xperia M2 Dual;
  • Sony Xperia M2;
  • Sony Xperia Z2;
  • Sony Xperia T2 Ultra dual;
  • Sony Xperia T2 Ultra;
  • Sony Xperia E1 dual;
  • Sony Xperia E1;
  • Sony Xperia Z1S;
  • Sony Xperia Z1 Compact;
  • Sony Xperia Z1 f;
  • Sony Xperia Z1;
  • Sony Xperia M;
  • Sony Xperia Z Ultra;
  • Sony Xperia C;
  • Sony Xperia M dual;
  • Sony Xperia A;
  • Sony Xperia UL;
  • Sony Xperia ZR;
  • Sony Xperia L;
  • Sony Xperia ZL;
  • Sony Xperia SP;
  • Sony Xperia E;
  • Sony Xperia Z;
  • Sony Xperia E Dual;
  • Sony Xperia Tipo Dual;
  • Sony Xperia tipo;
  • Sony Xperia Miro;
  • Sony Xperia SL;
  • Sony Xperia J;
  • Sony Xperia Ion;
  • Sony Xperia neo L;
  • Sony Xperia go;
  • Sony Xperia U;
  • Sony Xperia Sola;
  • Sony Xperia P;
  • Sony Xperia S;
  • Sony txt;
  • Sony Mix Walkman;
  • Sony Xperia pro;
  • Sony Xperia neo V;
  • Sony Xperia neo;
  • Sony Xperia active;
  • Sony Xperia mini pro;
  • Sony Xperia arc S;
  • Sony txt pro;
  • Sony Xperia ray;
  • Sony Xperia mini;
  • Sony Live with Walkman;
  • Sony Xperia Play;
  • Sony Xperia arc;
  • Sony Xperia X8;
  • Sony Zylo;
  • Sony Xperia X10;
  • Sony Xperia 2;

Sprzężenie zwrotne

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

Komentarze (1)

  • Hetman Software: odzyskiwanie danych i naprawa PC
    Hetman Software: odzyskiwanie danych i naprawa PC 2020.11.3 04:31 #
    Jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące odzyskiwania danych z telefonu Sony Ericsson, pamięci wewnętrznej urządzenia lub karty pamięci, zapytajcie je w komentarzach!
Zostawcie komentarz
User
Zostawcie odpowiedź.
Wasz adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są symbolem *.

Oksana Volyniuk

Autor: Oksana Volyniuk, Pisarz techniczny

Oksana Volyniuk jest autorem pracującym w Hetman Software. Ma prawie trzyletnie doświadczenie w zakresie technologii IT, a wcześniej pracowała jako HR menedżer w IT kompanii. Oksana kocha technologię i jest zapalona tworzeniem każdego aktykułu, który może pomóć ludziom.

Michał Mirosznyczenko

Redaktor: Michał Mirosznyczenko, Pisarz techniczny

Michał Mirosznyczenko jest jednym z czołowych programistów firmy Hetman Software. Bazując na piętnastoletnim doświadczeniu w tworzeniu oprogramowania, dzieli się swoją wiedzą z czytelnikami naszego bloga. Oprócz programowania Michał jest ekspertem w dziedzinie odzyskiwania danych, systemów plików, urządzeń do przechowywania danych i macierzy RAID.

Podziel się

Pytania i odpowiedzi

  • 📀 Czy program przywróci dane po ponownej instalacji systemu Windows lub przywróceniu komputera do stanu pierwotnego?

    Utility jest przeznaczony do odzyskiwania danych z usuniętych partycji oraz nowo partycjonowanych dysków. Nalezy wykonać następujące kroki:

    1. Wstrzymaj instalację systemu Windows.
    2. Podłącz dysk do innego komputera, jeśli nie możesz uruchomić systemu operacyjnego.
    3. Użyj 'Pełnej analizy' w całym urządzeniu fizycznym, aby zwrócić dane z wcześniej usuniętych partycji.
  • 🖥️ Czy można uzyskać dostęp do plików na moim wirtualnym dysku twardym VMware, Hyper-V, VirtualBox?

    Aby podłączyć dyski *.vmdk, *.vhdx, *.vdi należy użyć menu Serwis - Montuj dysk.

    Po podłączeniu, można wybrać ten dysk w programie do analizy i odzyskiwania danych.

  • 💽 W folderze Mój komputer nie jest wyświetlany żaden dysk twardy ani zewnętrzny dysk USB. Jak można skopiować pliki?

    Program może przeanalizować uszkodzone urządzenie, które nie jest dostępne w eksploratorze Windows .

    .

    Lista urządzeń fizycznych znajduje się pod listą partycji logicznych. Wybierz swój dysk i poczekaj, aż analiza zostanie zakończona.

  • ⌛ Jeśli zapłacę za program teraz, ile czasu zajmie mi uzyskanie danych rejestracyjnych?

    Zależy to od metody płatności, która zostanie użyta. Jeśli płatność dokona się online za pomocą karty kredytowej lub PayPal, otrzymasz klucz rejestracyjny natychmiast po dokonaniu płatności.

  • Jakie są czynniki sprzyjające skutecznemu odzyskiwaniu danych?

    Aby skutecznie odzyskać dane, należy przerwać korzystanie z urządzenia do czasu, aż niezbędne pliki zostaną w pełni przywrócone.

    Jeśli jest to dysk zewnętrzny, karta pamięci lub pendrive, należy podłączyć go do komputera i przeanalizować go za pomocą programu.

    Jeśli dane zostały usunięte w wyniku sformatowania dysku systemowego, zresetowania systemu lub ponownej instalacji systemu Windows, wówczas należy przerwać dalszą instalację systemu i programów. Należy także podłączyć dysk do innego komputera i przeprowadzić proces odzyskiwania.

    Odzyskane pliki muszą zostać zapisane na innym dysku.

  • ⏱️ Jak długo trwa odzyskiwanie danych?

    Odzyskanie danych może trwać długo przy pracy z dyskiem większym niż 1 terabajt. Skanowanie dysków uszkodzonych może również zająć dużo czasu. Jednak w większości przypadków odzyskiwanie zajmuje mniej niż 30 minut.

Witamy w asystencie Hetman Software opartym na sztucznej inteligencji.
Rozpocznij czat