Odzyskiwanie danych z telefonu Xiaomi

Przyczyną utraty foto lub wideo z urządzenia przenośnego może być infekcja wirusowa, usterka oprogramowania, awaria, czyszczenie pamięci w celu uwolnienia przestrzeni.

Odzyskiwanie danych z telefonu Xiaomi

Jak odzyskać dane, które zostały usunięte z pamięci wewnętrznej urządzenia mobilnego Xiaomi?

Odzyskiwanie danych z telefonu Xiaomi

Telefony komórkowe lub smartfony przechowują swoje dane na dwa sposoby: w wewnętrznej pamięci urządzenia lub na karcie pamięci.

Odzyskiwanie danych z pamięci wewnętrznej telefonu Xiaomi

Play Market ma wystarczająco dużo aplikacji do odzyskiwania zdjęć lub filmów z wewnętrznej pamięci urządzenia Android 11, 10, Pie, Oreo, Nougat, Marshmallow, Lollipop. Ale wszystkie one wymagają do swojej pracy Root-praw (lub prawSuper-user). Z tego powodu istnieje wiele trudności: jest to konieczność rootowania urządzenia i włączenia trybu debugowania USB, który jest starannie ukryty przez deweloperów.

Niektóre aplikacje pozwalają na odzyskiwanie danych z pamięci wewnętrznej urządzeń bez uprawnień Root (lub uprawnień Super-user). Ale jakość odzyskiwania danych z ich pomocą będzie znacznie niższa.

Włączenie trybu debugowania przez USB
Włączanie trybu debugowania przez USB telefonu Xiaomi

Odzyskiwanie danych z karty pamięci

Jak odzyskać dane, które zostały usunięte z karty pamięci urządzenia mobilnego?

Jeśli Wasze dane zostały zapisane na karcie pamięci, w takim przypadku:

  1. Wyjmijcie kartę pamięci z urządzenia i podłączcie ją do komputera lub laptopa za pomocą czytnika kart.

    Uwaga. W niektórych przypadkach można użyć smartphone'a lub tabletu podłączonego kablem jako czytnika kart. Ale należy pamiętać, że oprogramowanie do odzyskiwania danych nie zawsze może być w stanie zobaczyć kartę podłączoną do komputera w ten sposób. Są ku temu powody.

    Windows -Ten komputer
  2. Gdy karta pamięci zostanie wyświetlona w folderze "Ten komputer", należy uruchomić Hetman Partition Recovery. Program automatycznie przeskanuje komputer i wyświetli wszystkie podłączone dyski twarde i nośniki wymienne oraz dyski fizyczne i lokalne.

    Narzędzie przywraca pliki z dowolnego urządzenia, niezależnie od przyczyny utraty danych.
  3. Znajdźcie właściwą spośród nich - czyli waszą kartę pamięci. Kliknijcie na nią i wybierzcie typ analizy.

    Odzyskiwanie danych z karty pamięci poprzez Hetman Partition Recovery
    Hetman Partition Recovery - odzyskiwanie danych

Szybkie skanowanie

Na początek, możecie spróbować zrobić Szybkie skanowanie. W końcu idzie szybciej i zapisuje drzewo katalogów (strukturę folderów i plików). Poczekajcie, aż skanowanie zostanie zakończone.

Szybkie skanowanie wprogramie Hetman Partition Recovery

W wyniku tego program wyświetli wszystkie pliki, które można odzyskać. Te, które zostały usunięte, są oznaczone czerwonym krzyżykiem.

pliki, które mogą być przywrócone w Hetman Partition Recovery

W oknie podglądu można przeglądać zdjęcia lub filmy, które są odtwarzane. Przenieście niezbędne elementy do okna "Lista odzyskiwania" i kliknijcie "Odzyskać".

Wybierzcie niezbędną metodę zapisu plików i folderu i kliknijcie "Odzyskać".

metoda zapisu plików przy odzyskiwaniu danych

Kliknijcie "Odzyskać" i pliki zostaną zapisane w określonym folderze.

zapisać odzyskane pliki na dysku twardym

Głęboka analiza

Jeżeli z jakiegoś powodu program nie wykryje potrzebnego pliku zdalnego na zeskanowanej karcie pamięci, wtedy:

Kliknijcie na funkcję Glęboka analiza. Za pomocą głębokiej analizy program będzie szukał zdalnych zdjęć i plików wideo po ich podpisach, czyli po zawartości pliku.

Głęboka analiza w Hetman Partition Recovery

Jest to bardziej złożony i czasochłonny proces niż "Szybkie skanowanie". Więc to potrwa dłużej. Ale jeśli przyczyną utraty danych jest nie proste usunięcie, ale formatowanie lub uszkodzenie karty pamięci, ta metoda będzie bardziej efektywna.

pliki do odzyskiwania w Hetman Partition Recovery przy głębokiej analizie

Proces zapisywania plików wykryty przez "Głęboką analizę" jest taki sam jak w "Szybkim skanowaniu".

Modele telefonu Xiaomi:

  • Xiaomi 12 Pro Dimensity Edition;
  • Xiaomi 12S Ultra;
  • Xiaomi 12S Pro;
  • Xiaomi 12S;
  • Redmi Note 11SE;
  • Redmi Note 11T Pro;
  • Redmi Note 11T Pro+;
  • Xiaomi Civi 1S;
  • Redmi 10 Power;
  • Redmi 10 5G;
  • Redmi Note 11 Pro+ 5G (Global);
  • Redmi 10A;
  • Redmi K40S;
  • Redmi 10C;
  • Redmi Note 11E;
  • Redmi Note 11 Pro+ 5G;
  • Redmi Note 11E Pro;
  • Redmi K50;
  • Redmi K50 Pro;
  • Redmi 10;
  • Redmi K50 Gaming Edition;
  • Redmi 10 (2022);
  • Redmi Note 11 Pro 5G;
  • Redmi Note 11 Pro;
  • Redmi Note 11;
  • Redmi Note 11S;
  • Xiaomi 11i 5G;
  • Xiaomi 11i HyperCharge 5G;
  • Xiaomi 12 Pro;
  • Xiaomi 11 Youth Vitality Edition;
  • Xiaomi 12X;
  • Xiaomi 12;
  • Redmi Note 11S 5G;
  • Redmi Note 11 4G;
  • Redmi Note 11T 5G;
  • Redmi Note 11 Pro+ (China);
  • Redmi Note 11 Pro (China);
  • Redmi Note 11 5G (China);
  • Redmi 9i Sport;
  • Redmi 9A Sport;
  • Xiaomi Civi;
  • Redmi 9 Activ;
  • Xiaomi 11 Lite 5G NE;
  • Redmi 10 Prime;
  • Xiaomi 11T Pro;
  • Xiaomi 11T;
  • Redmi Note 10 JE;
  • Xiaomi Mi Mix 4;
  • Redmi Note 10T;
  • Redmi Note 10 Pro 5G;
  • Redmi K40 Gaming Edition;
  • Mi 11X Pro;
  • Mi 11X;
  • Redmi Note 10S;
  • Xiaomi Mi Mix Fold;
  • Xiaomi Mi 11i;
  • Xiaomi Mi 11 Lite 5G;
  • Redmi Note 10 5G;
  • Xiaomi Mi 11 Pro;
  • Xiaomi Mi 10S;
  • Redmi Note 10 Pro Max;
  • Xiaomi Mi 11 Lite;
  • Redmi Note 10;
  • Redmi Note 10 Pro;
  • Xiaomi Mi 11 Ultra;
  • Redmi K40 Pro+;
  • Redmi K40 Pro;
  • Redmi K40;
  • Redmi 9T;
  • Xiaomi Mi 10i;
  • Redmi Note 9T;
  • Redmi 9 Power;
  • Xiaomi Mi 11;
  • Xiaomi Redmi Note 9 4G;
  • Xiaomi Redmi Note 9 Pro 5G;
  • Xiaomi Redmi Note 9 5G;
  • Redmi K30S;
  • Xiaomi Mi 10T Lite 5G;
  • Xiaomi Mi 10T Pro 5G;
  • Xiaomi Mi 10T 5G;
  • Redmi 9i;
  • Redmi 9;
  • Redmi K30 Ultra;
  • Xiaomi Mi 10 Ultra;
  • Xiaomi Redmi 9 Prime;
  • Redmi 9C;
  • Redmi 9A;
  • Xiaomi Redmi 9 (Global);
  • Redmi K30i 5G;
  • Redmi 10X Pro 5G;
  • Redmi 10X 5G;
  • Redmi K30 5G Racing Edition;
  • Xiaomi Mi Note 10 Lite;
  • Redmi 10X;
  • Mi 10 Lite Zoom Edition;
  • Redmi 8A Pro;
  • Redmi Note 9;
  • Redmi Note 10 Lite;
  • Xiaomi Mi 10 Lite;
  • Redmi K30 Pro Zoom Edition;
  • Redmi Note 9S;
  • Redmi K30 Pro;
  • Redmi Note 9 Pro Max;
  • Redmi Note 9 Pro;
  • Redmi 8A Dual;
  • Xiaomi Mi 10 Pro;
  • Xiaomi Mi 10;
  • Redmi K30 5G;
  • Redmi K30;
  • Xiaomi Mi CC9 Pro Premium Edition;
  • Xiaomi Mi Note 10 Pro;
  • Xiaomi Mi Note 10;
  • Xiaomi Mi CC9 Pro;
  • Xiaomi Redmi Note 8T;
  • Redmi 8;
  • Xiaomi Mi Mix Alpha;
  • Xiaomi Mi 9 Pro 5G;
  • Xiaomi Redmi K20 Pro Premium Edition;
  • Redmi 8A;
  • Xiaomi Mi 9 Lite;
  • Redmi Note 8 Pro;
  • Redmi Note 8;
  • Xiaomi Mi 9T Pro;
  • Xiaomi Mi CC9 Meitu Custom Edition;
  • Xiaomi Mi CC9e;
  • Xiaomi Mi CC9;
  • Xiaomi Mi A3;
  • Mi 9T;
  • Xiaomi Redmi K20 Pro;
  • Redmi 7A;
  • Redmi Note 7S;
  • Xiaomi Redmi K20;
  • Xiaomi Redmi Y3;
  • Xiaomi Redmi 7;
  • Mi Mix 3 5G;
  • Xiaomi Mi 9 SE;
  • Xiaomi Mi 9 Transparent Edition;
  • Redmi Note 7 Pro;
  • Xiaomi Mi 9;
  • Redmi Note 7;
  • Redmi Go;
  • Xiaomi Mi Play;
  • Mi Mix 3;
  • Xiaomi Mi 8 Screen Fingerprint Edition;
  • Xiaomi Mi 8 Youth Edition;
  • Xiaomi Redmi Note 6 Pro;
  • Xiaomi Redmi 6 Pro;
  • Xiaomi Qin1s;
  • Xiaomi Qin1;
  • Mi Max 3;
  • Mi A2 Lite;
  • Xiaomi Mi A2;
  • Xiaomi Redmi 6A;
  • Xiaomi Redmi Y2;
  • Redmi 6;
  • Mi 8 SE;
  • Mi 8 Explorer Edition;
  • Mi 8;
  • Xiaomi Redmi S2;
  • Xiaomi Mi 6X;
  • Xiaomi Mi MIX 2S;
  • Redmi Note 5 Pro;
  • Redmi Note 5;
  • Xiaomi Redmi 5 Plus;
  • Redmi 5;
  • Redmi Y1;
  • Redmi Y1 Lite;
  • Redmi 5A;
  • Xiaomi Mi Note 3;
  • Xiaomi Mi MIX 2 Special Edition;
  • Xiaomi Mi MIX 2;
  • Mi A1;
  • Xiaomi Redmi Note 5A;
  • Xiaomi Mi 5X;
  • Xiaomi Mi Max 2;
  • Xiaomi Mi 6 Plus;
  • Xiaomi Mi 6;
  • Xiaomi Redmi 4X;
  • Xiaomi Mi 5c;
  • Xiaomi Redmi Note 4X;
  • Xiaomi Redmi 4A;
  • Xiaomi Redmi 4 Prime;
  • Xiaomi Redmi 4;
  • Xiaomi Mi MIX;
  • Xiaomi Mi Note 2;
  • Xiaomi Mi 5s Plus;
  • Xiaomi Mi 5s;
  • Xiaomi Redmi 3S Plus;
  • Xiaomi Redmi Note 4;
  • Xiaomi Redmi 3S Prime;
  • Xiaomi Redmi Pro;
  • Xiaomi Mi Max Prime;
  • Xiaomi Redmi 3X;
  • Xiaomi Redmi 3S;
  • Xiaomi Mi Max;
  • Xiaomi Mi 5;
  • Xiaomi Mi 4S;
  • Xiaomi Redmi 3;
  • Xiaomi Redmi Note Prime;
  • Xiaomi Redmi Note 3;
  • Xiaomi Mi 4c;
  • Xiaomi Redmi Note 2;
  • Xiaomi Redmi Note 2 Prime;
  • Xiaomi Redmi 2 Prime;
  • Xiaomi Mi 4i;
  • Xiaomi Redmi 2A;
  • Xiaomi Mi Note Natural Bamboo Edition;
  • Xiaomi Mi Note Pro;
  • Xiaomi Mi Note;
  • Xiaomi Redmi 2;
  • Xiaomi Redmi Note 4G;
  • Xiaomi Mi 4;
  • Xiaomi Redmi 1S;
  • Xiaomi Redmi Note;
  • Xiaomi Mi 3;
  • Xiaomi Hongmi Red Rice;
  • Xiaomi MI2A;
  • Xiaomi MI2S;
  • Xiaomi MI-1s;
  • Xiaomi MI-2;
  • Redmi Note 12 Pro+;
  • Redmi Note 12 Pro;
  • Xiaomi 12 Lite 5G;
  • Xiaomi Mix 5;
  • Xiaomi 12 Ultra;
  • Redmi K50 Pro+;
  • Redmi K40 Ultra;
  • Xiaomi Redmi Note 8 (2021);
  • Redmi 20X;
  • Xiaomi Mi 9X;
  • Xiaomi Mi 8 Lite;
  • Mi Note 5;

Sprzężenie zwrotne

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

Komentarze (2)

  • Hetman Software: odzyskiwanie danych i naprawa PC
    Hetman Software: odzyskiwanie danych i naprawa PC 2020.10.31 06:41 #
    Jeśli macie jakiekolwiek pytania dotyczące odzyskiwania danych z telefonu Xiaomi, pamięci wewnętrznej urządzenia lub karty pamięci, zapytajcie je w komentarzach!
  • Monika
    Monika 2023.10.4 12:02 #
    Weszlam ostatnio w ustawienia, potem ilosc pamięci, nastepnie w aplikacje i na koncu znalazlam folder udostępnione pliki. Usunęłam przypadkowo kilka plików z miejsca ktore nazywa sie "udostępnione pliki" chciałabym je odzyskać ponieważ byly to wazne dla mnie zdjecia.. Czy mozna je odzyskac czy przepadły? Xiaomi 11TPro
Zostawcie komentarz
User
Zostawcie odpowiedź.
Wasz adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są symbolem *.

Oksana Volyniuk

Autor: Oksana Volyniuk, Pisarz techniczny

Oksana Volyniuk jest autorem pracującym w Hetman Software. Ma prawie trzyletnie doświadczenie w zakresie technologii IT, a wcześniej pracowała jako HR menedżer w IT kompanii. Oksana kocha technologię i jest zapalona tworzeniem każdego aktykułu, który może pomóć ludziom.

Michał Mirosznyczenko

Redaktor: Michał Mirosznyczenko, Pisarz techniczny

Michał Mirosznyczenko jest jednym z czołowych programistów firmy Hetman Software. Bazując na piętnastoletnim doświadczeniu w tworzeniu oprogramowania, dzieli się swoją wiedzą z czytelnikami naszego bloga. Oprócz programowania Michał jest ekspertem w dziedzinie odzyskiwania danych, systemów plików, urządzeń do przechowywania danych i macierzy RAID.

Podziel się

Pytania i odpowiedzi

  • 📀 Czy program przywróci dane po ponownej instalacji systemu Windows lub przywróceniu komputera do stanu pierwotnego?

    Utility jest przeznaczony do odzyskiwania danych z usuniętych partycji oraz nowo partycjonowanych dysków. Nalezy wykonać następujące kroki:

    1. Wstrzymaj instalację systemu Windows.
    2. Podłącz dysk do innego komputera, jeśli nie możesz uruchomić systemu operacyjnego.
    3. Użyj 'Pełnej analizy' w całym urządzeniu fizycznym, aby zwrócić dane z wcześniej usuniętych partycji.
  • 🖥️ Czy można uzyskać dostęp do plików na moim wirtualnym dysku twardym VMware, Hyper-V, VirtualBox?

    Aby podłączyć dyski *.vmdk, *.vhdx, *.vdi należy użyć menu Serwis - Montuj dysk.

    Po podłączeniu, można wybrać ten dysk w programie do analizy i odzyskiwania danych.

  • 💽 W folderze Mój komputer nie jest wyświetlany żaden dysk twardy ani zewnętrzny dysk USB. Jak można skopiować pliki?

    Program może przeanalizować uszkodzone urządzenie, które nie jest dostępne w eksploratorze Windows .

    .

    Lista urządzeń fizycznych znajduje się pod listą partycji logicznych. Wybierz swój dysk i poczekaj, aż analiza zostanie zakończona.

  • ⌛ Jeśli zapłacę za program teraz, ile czasu zajmie mi uzyskanie danych rejestracyjnych?

    Zależy to od metody płatności, która zostanie użyta. Jeśli płatność dokona się online za pomocą karty kredytowej lub PayPal, otrzymasz klucz rejestracyjny natychmiast po dokonaniu płatności.

  • Jakie są czynniki sprzyjające skutecznemu odzyskiwaniu danych?

    Aby skutecznie odzyskać dane, należy przerwać korzystanie z urządzenia do czasu, aż niezbędne pliki zostaną w pełni przywrócone.

    Jeśli jest to dysk zewnętrzny, karta pamięci lub pendrive, należy podłączyć go do komputera i przeanalizować go za pomocą programu.

    Jeśli dane zostały usunięte w wyniku sformatowania dysku systemowego, zresetowania systemu lub ponownej instalacji systemu Windows, wówczas należy przerwać dalszą instalację systemu i programów. Należy także podłączyć dysk do innego komputera i przeprowadzić proces odzyskiwania.

    Odzyskane pliki muszą zostać zapisane na innym dysku.

  • ⏱️ Jak długo trwa odzyskiwanie danych?

    Odzyskanie danych może trwać długo przy pracy z dyskiem większym niż 1 terabajt. Skanowanie dysków uszkodzonych może również zająć dużo czasu. Jednak w większości przypadków odzyskiwanie zajmuje mniej niż 30 minut.

Witamy w asystencie Hetman Software opartym na sztucznej inteligencji.
Rozpocznij czat